رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: شهریور ماه مزایده واگذاری ۳۵۰ معدن استان برگزار خواهد شد.

مسعود ایرانی گفت: عمده معادن استان مصالح ساختمانی، فلزی و مقدار محدود نیز معادن باارزش است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: ما به حضور سرمایه گذاران در این بخش نیاز داریم و در حال حاضر نیز استان اردبیل به کارگاه توسعه معدن تبدیل شده است.
او از ارائه بسته‌های تشویقی و حمایتی از سرمایه گذاران حوزه معدن خبر داد و گفت: شهریور ماه مزایده واگذاری ۳۵۰ معدن استان برگزار خواهد شد.
ایرانی افزود: این معادن با احراز اهلیت و صلاحیت افراد در حوزه سرمایه گذاری واگذار خواهد شد تا ما بتوانیم در سال‌های آینده خبر‌های خوشی را به مردم ارائه کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به فعالیت یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری بیان کرد: این واحد‌ها در یه تا چهار شیفت با جذب نیرو‌های کارگری و تخصصی مشغول تولید هستند.
او اظهار کرد: ما خود را خادم تولیدکنندگان می‌دانیم و بر این باوریم باید یاریگر و همراه فعالان تولید و نظام اقتصادی باشیم.
ایرانی گفت: ۲۸ هزار نفر در این واحد‌های صنعی مشغول کار هستند که بعد از تکمیل واحد‌های در حال احداث به همین میزان اشتغال جدید نیز رقم می‌خورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل جزو استان‌های اول کشور در ریشه کنی بیکاری است و هدف ما این است تا در سال آینده جشن ریشه کنی بیکاری را با همراهی صاحبان واحد‌های تولیدی، صنعتی، صنفی و معدنی فراهم کنیم.
او ادامه داد: ۶۰ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شاغل مشغول فعالیت هستند که در یک سال اخیر سعی کردیم تا محدودیت و گرفتاری فعالان این عرصه را رفع کنیم.
ایرانی با اشاره به فعالیت ۱۱۴ اتحادیه صنفی در سطح استان اردبیل گفت: ۴۶ هزار واحد صنفی در اردبیل فعال است که در مناسبت‌های مختلف شاهد مشارکت آنها در امور خیرخواهانه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.