مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۲۳۰ راننده ناوگان باری استان انتقال مواکب و تجهیزات خدمت به زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: شرکت‌های حمل و نقل کالای استان برای مشارکت در اجرای طرح انتقال مواکب و تجهیزات مورد نیاز خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، بدون اخذ کمیسیون شرکت، به صورت رایگان برای ناوگان اعزامی به مقصد عراق بارنامه صادر می‌کنند.  

او افزود: با هماهنگی انجام شده با ستاد اربعین استان ۱۶۰ دستگاه انواع ناوگان باری و ۳۳۰ راننده باری استان، موکب‌ها و تجهیزات خدمات رسانی به زائران اربعین را انتقال می‌دهند.  

جلال زاده بیان کرد: رانندگان و ناوگان باری استان تا پایان اجرای طرح اربعین در کشور عراق حضور دارند و به زائران حسینی (ع) خدمات ارائه می‌دهند.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: برای  بررسی وضعیت ایمنی ناوگان استان، بازدید‌های مشترک با هماهنگی فرماندهی انتظامی پلیس راه استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات انجام می‌شود.  

او ادامه داد: در این رابطه علاوه بر توصیه‌های لازم به رانندگان برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی، بهداشتی قبل از سفر، بررسی عملکرد ناوگان در طول مسیر رصد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.