کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهداد امروز با دمای ۵۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر استان بوده است.

میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: در سطح استان وزش باد نسبتا شدید، همراه با انتقال ریزگرد از استان‌های همجوار، خیزش گردوخاک و افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه برای شمال غربی، نیمه جنوبی و نوار شرقی پیش بینی می‌شود.

وی افزود:همچنین طی این مدت با تقویت فعالیت مونسون در جنوب شرق کشور، رخداد رگبار باران و رعد وبرق در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مرکزی استان محتمل است و با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن روان آب و وزش تندباد‌های لحظه ای، رگبار و رعدو برق بیشتر در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نیست.

یاوری تصریح کرد: همچنان تداوم هوای گرم و افزایش دما را تا آخر مرداد ماه در سطح استان داریم.. کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۵۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۱۶ درجه سانتیگرادخنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
یاوری حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۴۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

برچسب ها: حداقل دما ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار