احمد پابرجازاده مدیریت امور آبفا منطقه رامهرمز در پاسخ به خبر کار شده توسط باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ادامه دار شدن قطعی آب در منطقه فرخ روز رامهرمز گفت: ا توجه به اینکه مدت زیادی از مشکل آبرسانی و افت فشار در منطقه فرخ روز و به طور خاص خیابان شهید شیرازی می گذرد از سوی تیم کارشناسان آبفا رامهرمز 2 راهکار پیشنهاد شده که در ادامه به اطلاع شما میرسد؛

او می‌گوید: اصلاح شبکه آبرسانی منطقه فرخ روز – خیابان شهید شیرازی، در سال 1401 جهت عملیات گمانه زنی و حفر سونداژ از سوی اداره کل آبفا خوزستان ، پیمانکار تعیین شد ولی متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار لازم جهت آغاز به کار ، تا این لحظه پروژه آغاز نشده است.

به گفته او بازسازی تاسیسات اصلی شهری (تاسیسات شهید اسکندری واقع در بنه آخوند) جهت بازسازی و بهسازی تاسیسات آبرسانی و تقویت فشار مذکور اسناد آماده و کارشناسی های لازم انجام شده است. پیمانکار مربوطه نیز تعیین گردیده که به زودی وارد فاز اجرایی میشود.

 مدیریت امور آبفا منطقه رامهرمز در گفت: به دلیل قدمت بالای خط لوله های شهری و ادوات پمپاژ تاسیسات ، از طرفی بالا رفتن جمعیت شهری رامهرمز و رسیدن به بیش از دو برابر ، در تمام ادوار گذشته با افزایش توان پمپ ها و بالا رفتن فشار آب خروجی ، هِدِر  (header) پمپ از جای تعبیه شده خارج شده و با قطع چندین ساعته ی آب شهری مواجه می شدیم.

پابرجازاده بیان داشت: طی این پروژه با افزایش توان و تاب آوری اتصالات دیگر شاهد دررفتن هدر پمپ نبوده و نه تنها در منطقه شهید فرخ روز بلکه در تمام نقاط شهری رامهرمز نیز فشار آب قابل قبول و استانداردی خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: در پایان از شهروندان تقاضامندیم در ایام گرم سال تا حد ممکن از استفاده های غیر ضروری و بی دلیل مثل شستن جلوی منازل ، شستن قالی و پتو در خانه و سایر موارد مشابه که به منزله ی اسراف در آب تلقی میشود بپرهیزند تا در هیچ نقطه ای از شهر رامهرمز ، دچار افت فشار نباشیم.

برچسب ها: تامین آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.