شهردار منطقه ۱۱ شیراز، از لایروبی رودخانه خشک شیراز در راستای جلوگیری از شیوع پشه آئدس خبر داد.

بهزاد پرنیان در نشست خبری گفت: ۴ کیلومتر از رودخانه خشک شیراز در منطقه ۱۱ این کلانشهر واقع شده است که در راستای جمع آوری آب‌های راکد انباشت شده در این قسمت، پیمانکار گرفته شده و با هدف جلوگیری از شیوع پشه آئدس لایروبی در حال انجام است.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این منطقه، افزود: ۳۲ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها پیش‌بینی شده که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل محلات پودونک، قناعت پیشه و شاهیجان است و عملیات لوله‌گذاری، آسفالت، پلاستر و مرمت دیوارها، کف سازی پیاده رو‌ها و جدول گذاری و کانیو می‌شود.

پرنیان اضافه کرد: ساخت سالن توپی شهیدان اسماعیل ابهری، سالن مطالعه شهید مطهری، پارک شهدای حج و دیوار گذاری رودخانه خشک نیز در سطح این منطقه در دست اجرا قرار دارد.

او از ساخت و اجرای یک سالن تئاتر، لوپ غدیر، تراش و ترمیم آسفالت، بهسازی پارک‌ها، مرمت و بهسازی مساجد، پل هوایی، پروژه لوله‌گذاری نیز خبر داد که جزو پروژه‌های شاخص سال جاری در منطقه ۱۱ شیراز محسوب می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز در بخش پایانی سخنانش از ساخت یادمان شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان خبر داد.

پرنیان ادامه داد: با توجه به وجود محلات محروم در این منطقه از کلانشهر شیراز، احداث یک مخزن آب با اعتبار پیش‌بینی شده ۱۴ میلیارد تومانی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

او، ساخت یک ایستگاه آتش نشانی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی و یک ساختمان و میدان‌گاه به عنوان دو پروژه شاخص دیگر در این منطقه خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار