معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی امسال هزار و ۳۴۷ زائر از این استان به مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه اعزام شده‌اند.

حسین مالکی اظهار داشت: این تعداد زائر اربعین حسینی با ۳۷ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی چهارمحال و بختیاری به پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه اعزام شدند.

وی افزود: از این تعداد ۵۹۷ نفر با ۱۷ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه، ۷۳۴ نفر با ۱۹ دستگاه اتوبوس به مرز مهران و ۱۶ نفر با یک دستگاه مینی‌بوس به مرز چذابه اعزام شده‌اند.

مالکی اضافه کرد: زائرین با مدیریت سفرهای‌شان می‌توانند در بازگشت نیز به سهولت به استان بازگردند، اما برای این مهم بازگشت خود را به روز‌های پُرترافیک موکول نکنند.

وی با درخواست از زائرین به‌منظور برنامه‌ریزی برای سفر به‌صورت گروهی و همچنین ایاب‌وذهاب به مرز‌ها با وسایل نقلیه شخصی، یادآور شد: با توجه به اینکه حدود ۱۳۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل چهارمحال وبختیاری در مرز‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند، خدمت‌رسانی در بازه زمانی طرح اربعین در سایر خطوط کشور محدود می‌شود.


بیشتر بخوانید


مالکی اظهار داشت: به‌همین منظور پیشنهاد می‌شود هم‌استانی‌های گرامی سفر‌های غیرضروری خود را در این ایام به تعویق بیندازند.

گفتنی است؛ پیاده‌روی اربعین سالروز شهادت سید و سالار شهیدان همه ساله در ایام اربعین از سمت نجف اشرف تا کربلا با حضور میلیونی زائران و عزاداری حسینی برگزار می‌شود.

برای تردد زائرین استان در راهپیمایی اربعین دو مرز شلمچه و چذابه تعیین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار