سخنگوی خانه احزاب خراسان شمالی گفت: هشت حزب این استان با گرایش‌های مختلف سیاسی در یکسال گذشته مجوز فعالیت استانی گرفتند.

 سید میکائیل محمدی گفت: از این تعداد چهار حزب اصولگرا، ۲ حزب اصلاح‌طلب و ۲ حزب مستقل هستند و مجوز آنان در کمیسیون ماده ۱۰ مورد تایید قرار گرفته و به امضای استاندار خراسان شمالی رسیده است.

وی افزود: احزاب استان بخصوص در ایام انتخابات همکاری خوبی دارند و ایده‌ها و طرح‌های خود را برای توسعه به مدیران ارائه می‌دهند.

سخنگوی خانه احزاب خراسان شمالی با اشاره به آغاز کار دولت چهاردهم، اضافه کرد: دولت را حمایت خواهیم کرد، هماهنگونه که دولت‌های قبلی را حمایت کردیم تا عملکرد خوبی ارائه و هدف پیگیری مطالبه‌های مردمی است.

محمدی ادامه داد: انتصاب مدیران استانی توسط خانه احزاب در حال پیگیری است و این خود باعث کمک در استان می‌شود.

وی در خصوص وضعیت اقتصادی خراسان شمالی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی استان در تمامی شاخص‌ها مناسب نیست و از دولت‌های گذشته ریل‌گذاری خوبی انجام نشده تا جایی که شهرک صنعتی استان ضعیف است و چنانچه فعال باشد، توسعه و رونق آن کمک بزرگی به استان خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی نتیجه بخشی در شهرک‌های صنعتی استان انجام نشده و امید است در دولت چهاردهم این موضوعات قوت بگیرد.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از اهالی آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

برچسب ها: احزاب ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.