۹ دانش‌آموز مدال‌آور قصرشیرینی در رشته‌های دومیدانی و کاراته در مراسمی با حضور مسئولان تجلیل شدند.

۹ دانش‌آموز مدال‌آور قصرشیرینی در رشته‌های دومیدانی و کاراته امروز سه‌شنبه در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

 از مجموع این دانش آموزان چهار نفر در رشته ورزشی دومیدانی دانش آموزی قهرمانی کشور که اخیرا برگزار شد حائز مقام اول کشوری و چهار نفر نیز از مدال آوران در رشته کاراته عناوین قهرمانی آسیایی را کسب کرده اند.

فرماندار قصرشیرین در این مراسم با قدردانی از تلاش این دانش آموزان به خاطر درخشش در رشته‌های ورزشی گفت: شما دانش آموزان امید‌های آینده کشور هستید که با تلاش و پشتکار توانسته اید به این جایگاه قهرمانی دست پیدا کنید و باید برای آینده بهتر بیش از پیش اهتمام کنید.

محمد نجفی با قدردانی از تلاش‌های مربیان و معلمان و اولیا، دانش آموزان را در کنار کسب رتبه‌های ورزشی به علم آموزی و فراگیری ادب و تقوا و ماندن در مسیر قرآن دعوت کرد.

روح الله مرادی مربی تیم دومیدانی قصرشیرین و از داوران سطح یک رشته دومیدانی کشوری گفت: از تیم دومیدانی ۶ نفره استان کرمانشاه که در مسابقات دانش آموزی کشوری شرکت کردند چهار نفر قصرشیرینی بودند که با تلاش پشتکار و استعدادی که دارند از قهرمانان و مدال آوران و افتخارات آینده این رشته در سطح کشور و مسابقات بین المللی خواهند بود.

وی افزود: از دانش آموزان دونده قهرمان ما ۲ نفر به نام‌های آرمین نجفی نژاد و ابوالفضل یاوری برای استعداد‌های درخشان جهت انتخابی تیم ملی دعوت شده اند.

احمد خدرویسی رییس آموزش وپرورش قصرشیرین نیز گفت: دانش آموزان قصرشیرین از استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف علمی و ورزشی و هنری هستند که در مجموع امسال ۱۰ تیم ورزشی دانش آموزی در رشته‌های مختلف از جمله دومیدانی و کاراته به استان کرمانشاه اعزام شده اند که هفت تیم آن قهرمان و سه تیم نایب قهرمان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.