پاکدل گفت: مسجدسلیمان در رشته‌های ورزشی ظرفیت‌های بالایی دارد و افتخارات زیادی در ورزش کسب کرده است.

محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه جلسه ای با حضور قریشی رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان  گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهرستان مسجدسلیمان همیشه در همه رشته‌های ورزشی پتانسیل و ظرفیت‌های بالایی دارد و در کشور و حتی در سطح بین المللی توانایی‌های خود را نشان داده است.

او افزود: ورزش وزنه برداری یکی از ورزش‌های مهم کشور محسوب می‌شود، زیرا سال‌های زیادی است که در سطح بین المللی و آسیایی شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این رشته در کنار دیگر رشته‌های ورزشی برای کشورمان هستیم.

پاکدل، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را یکی از سرمایه‌های بزرگ برای جوانان بختیاری دانست و بیان داشت: با همه توان از این تیم برای ادامه بازی‌ها در فصل کنونی و آینده حمایت خواهیم کرد، ضمن اینکه آمادگی داریم با همه امکانات و توان خود از مسابقات وزنه برداری کشور در رده سنی نوجوان در شهرستان میزبانی نماییم.

در پایان این جلسه قریشی رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس فدراسیون وزنه برداری از زحمات و حمایت‌های فرماندار مسجدسلیمان از این ورزش و ورزشکاران این رشته در شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل نصیری
۰۲:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
وقتی زمینهای خاکی مارا یکی پس از دیگری تخریب کردن فوتبال شهر ما رو به فنا رفت ،کوچکترها از بزرگترها یاد میگرفتند وتقلید میکردند واینجور الگو برداری میشد اما حالا بچه های ما کجا و از کی یاد بگیرند وقتی در هرمحله بجای زمین فوتبالشان ساختمانی سر در آورده آنهم بدون جایگزین مناسبی روی آسفالت که نمیشود چمن مصنوعی هم نمیشود هرمحله زمینی داشت اما الان پیمانکاری دارد هرزمین و هزینه ای که بچه ها عاجزند از پرداخت وقیدش را میزنند .فوتبال فقط ورزش نبود عشق بود نشاط و سرگرمی و زندگی جوانان و ....این شهر