شهردار کرمان گفت: زیرساخت‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین در موکب امام حسین (ع) ماهان، واقع در ۵۰ کیلومتری شهر کرمان فراهم شده است.

محسن تویسرکانی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های جدی شهرداری، فعالیت در حوزه فرهنگی با تمرکز بر فعالیت‌های مذهبی است، گفت: شهرداری کرمان در ایام اربعین حسینی در موکب امام حسین (ع) واقع در جاده ماهان به زائران خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پارسال شهرداری کرمان در مرز ریمدان به زائران پاکستانی که به اربعین مشرف می‌شدند، خدمات ارائه داد، اما امسال خدمات را داخل استان متمرکز کرده است، افزود: امسال در موکب ماهان واقع در ۵۰ کیلومتری کرمان مستقر شده‌ایم.

شهردار کرمان از نصب دوربین‌های پایش تصویری و اجرای آسفالت سه هزار مترمربع از مسیر تردد زائران به سمت این موکب خبر داد و گفت: زیرساخت‌های مناسب برای امور آشپزی و پذیرایی از زائران در موکب ایجاد شده است و امور خدماتی، فنی،  تأسیساتی، فرهنگی و اجتماعی به آن ها ارائه می‌شود.

وی افزود: بخش قابل توجهی از امکانات شهرداری که پارسال در مرز ریمدان به کار گرفته شده بود، به صورت امانی در اختیار موکب‌های مردمی شهر کرمان که هر سال به سمت شهر‌های کربلا و نجف می‌رفتند، قرار داده‌ایم که موجب رضایتمندی و صرفه‌جویی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار