کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: شهداد امروز با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد برای بیست و سومین روز متوالی گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: شهداد امروز با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد برای بیست وسومین روز متوالی گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز تاپایان هفته جاری وزش باد نسبتا شدید، همراه با انتقال ریزگرد از استان‌های همجوار، خیزش گردوخاک و افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه برای شمال غربی، نیمه جنوبی و نوار شرقی پیش بینی می‌شود.

 وی افزود: با توجه به وزش باد نسبتا شدید در نیمه جنوبی استان به گلخانه داران توصیه کرد احتمال خسارت به ساز‌های گلخانه داران وجود داردو از استحکام گلخانه‌های خود اطمینان حاصل داشته باشند.

سلاجقه بیان داشت:همچنین طی این مدت با تقویت فعالیت مونسون در جنوب شرق کشور، رخداد رگبار باران و رعد وبرق در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مرکزی استان محتمل است و با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن روان آب و وزش تندباد‌های لحظه ای، رگبار و رعدو برق بیشتر در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: همچنان تداوم هوای گرم و افزایش دما را در سطح استان تا پایان هفته داریم و از اویل هفته آینده به طور نسبی و تدریجی از شدت گرما در سطح استان کاسته می‌شود..
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد وریگان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۱۵ درجه سانتیگرادخنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۴۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود:  امروز شهداد با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد برای بیست وسومین روز متوالی گرم‌ترین صبح را در کشور داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار