علی فروتن با اعلام این خبر که این روز‌ها در حال ساخت فصل سوم از مجموعه «دوقلوها» هستیم، گفت: پیش از این ۲ فصل آن روی آنتن تلویزیون رفته بود.

علی فروتن، بازیگر مجموعه «دوقلوها» گفت: این روزها در حال ساخت فصل سوم از مجموعه «دوقلوها» هستیم که پیش از این ۲ فصل آن روی آنتن رفت؛ فصل اول در خود برنامه «فیتیله‌ای‌ها» پخش شد و فصل دوم به صورت مستقل سال ۹۸ تولید و به پخش رسید.

فروتن ادامه داد: فصل جدید «دوقلوها در شهر پنج ستاره» نام دارد که دوقلوها به یک ناکجاآباد فانتزی می‌روند. یعنی دکوری که طراحی شده است و شخصیت پردازی‌ها فضایی فانتزی دارند. قصه به این شکل است که هر بار ۲۵ کودکی که کار خوبی انجام داده‌اند به این شهر می‌آیند. حمید گلی و علی مسلمی در این مجموعه حضور دارند و کار سخت و بیگ پروداکشنی است که حدود ۲۵۰۰ متر دکور تولید شده است. تصویربرداری این مجموعه شروع شده است و احتمالاً حدود چند ماه زمان می‌برد. جمشید بیات کارگردان و مهدی بصیری تهیه‌کننده کار هستند.

بازیگر مجموعه «دوقلوها» افزود: صادقانه بگویم تلویزیون کمک زیادی به ما کرد تا در زمان مناسب و در فرایندی درست دیده شویم. در اینکه من هم تحصیلات دارم، اهل تلاشم و پویایی دارم شکی نیست اما اگر همه این‌ها را هم داشته باشید اما این شانس نباشد و در مکان و زمان درست قرار نگیرید به جایی نمی‌رسید.

وی با طرح این سوال که چند تن از بازیگران تئاتر کودک و نوجوان شناخته شده هستند؟ بیان کرد: درحالی که بیشتر مجریان کودک برای همه شناخته شده هستند. یک دلیلش این است که تلویزیون تئاتر کودک را تبلیغ و معرفی نمی‌کند درحالی که مجوز این تئاترها یا از ارشاد است یا کانون پرورش فکری و در همین نظام مجوز دریافت کرده‌اند اما تلویزیون برایشان تبلیغی نمی‌کند. معرفی تئاتر در تلویزیون کمک فرهنگی زیادی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار