معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: سازمان‌های مردم نهاد جهاد گران جامعه هستند که در پی نام و نشان نیستند و هدف آنها تن‌ها خدمت به مردم و جامعه است.

علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در دومین نشست فصلی کارگروه استانی مشارکت و تعامل نهاد‌های مردمی با قوه قضاییه گفت: سازمان‌های مردم نهاد جهادگران جامعه هستند که در پی نام و نشان نیستند و هدف آنها تن‌ها خدمت به مردم و جامعه است.

فولیان اضافه کرد: این سازمان‌ها پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند و هدف آنها تسهیل گری در جامعه است و باید از حقوق مردم دفاع کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: اگر در پایان جلسات نفع و خدمتی ارائه نشود ظلم به مردم است و عدم اجرای مصوبات کوتاهی در عمل است.

فولیان افزود: عدم انجام تکالیف توسط دستگاه‌ها روحیه جهادی نیست و همه باید پاسخگوی آن باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: انقلاب با اراده مردم به پیروزی رسیده است و این الگوی خوبی برای مشارکت مردم در انجام امور کشور است. اگر می‌خواهیم در جامعه پویایی باشد باید سراغ مردم برویم تا ظرفیت جامعه در چرخه اداره کشور استفاده شود. در دستگاه قصایی اهداف مردمی شدن را در حوزه پیشگیری از وقوع جرم داریم انجام میدهیم و بازخورد خوبی از مشارکت مردم در این حوزه گرفته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.