شهردار منطقه ۱۲ تهران از آغاز فعالیت اصناف در خیابان سی تیر تا یک ماه آینده خبر داد.

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ١٢ تهران  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حجم کار در حوزه فنی عمران امسال متفاوت با سال‌های قبل است و مردم نسبتا راضی بودند.

وی با بیان اینکه مردم کمبود‌ها را هم اعلام می‌کنند، گفت: نباید فاصله‌ای بین مردم و مدیران شهری باشد. 

شهردار منطقه ١٢ در خصوص آسفالت‌ریزی در منطقه گفت: روکش آسفالت در خیابان ١٧ شهریور، خیام، مولوی و ... صورت گرفته است.

انارکی در خصوص نهر‌های منطقه و وجود جانوران موذی، گفت: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی به بازار تهران اشاره کرد و گفت: یکی از چالش‌ها بازار تهران بود ولی کار‌های خوبی صورت گرفته و مشکلات کمتر شده است همچنین فضایی را به دستفروش‌ها اختصاص دادیم. 

وی با بیان اینکه امسال ۶٠٠ میلیارد برای پروژه‌های عمرانی هزینه کرده‌ایم، گفت: همچنین حدود ١٠٠٠ میلیارد تومان هم معاونت فنی عمران در حال کار در منطقه است، مانند ساختمان بلدیه که در شهریور آماده بهره برداری است. 

محمدی با اشاره به نبود مدیریت واحد شهری گفت: در برخی محلات مشکل گاز دار یم مانند خیابان ١۵ خرداد، ضلع شمال خیابان گاز دارد ولی ضلع جنوب ندارد و باید این مشکل برطرف شود. رستوران اصلی در این محدوده است و حجم گاز مایع مصرفی بالاست و قرار است این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه قرار شد در لبه ١۵ خرداد گازکشی صورت گیرد گفت: مشکلات در زمینه فاضلاب بازار بعد از ۴٠ سال برطرف شده است ما فقط ۵٠٠ چاه جذبی در منطقه داشتیم. 

وی به موضوع ترافیک بازار اشاره کرد و گفت: مد‌های حمل و نقل در این بخش داریم ولی باید فرهنگ سازی صورت گیرد، بخشی از شهروندان با خودروی شخصی می‌آیند و همین امرباعث بروز ترافیک است. همچنین جریمه‌ها بازدارنده نیست، البته برای رفع مشکل در حال ساخت پارکینگ طبقاتی هستیم.

وی به محور ٣٠ تیر اشاره کرد و گفت: تغییر رویکرد داشتیم و شرکت ساماندهی مشاغل فراخوان گذاشته است و از یک ماه آینده بهره بردار کار را آغاز می‌کند.

شهردار منطقه ١٢ در خصوص ایمنی بازار گفت: نقشه راه تهیه کردیم و در بحث ایمن سازی راهرو‌ها اقداماتی صورت گرفته است و مالکان هم پای کار آمده‌اند. 

وی ادامه داد: در بحث برق، اداره برق با ما همکاری خوبی دارد، اما باید اعتبار مازاد به پارسل بازار تزریق شود. محدوده بازار به اندازه کل استان خراسان جنوبی انشعاب برق دارد.

شهردار منطقه گفت: ایمن سازی بازار در حال انجام است داخل ملک توسط مالک انجام می‌شود البته شهرداری هم راهرو‌ها و سقف‌ها را ایمن سازی می‌کند.

محمدی گفت: در ٣ سال اخیر بازار کفاش ها، امیر و خیام ایمن سازی شده و الباقی هم در دستور کار است.

برچسب ها: شهرداری ، منطقه 12
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار