معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان گفت: یکی از بدنه‌های مهم و تاثیرگذار کشور، قشر کارگران هستند که چرخ اقتصاد کشور را بر دوش آنها می‌چرخد.

در نشست هم اندیشی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سیرجان و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعدادی از کارگران شهرستان، برخی مسائل و مشکلات حوزه کارگری مورد بررسی قرار گرفت.

حمید سبزعلی پور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان در این نشست با قدردانی از زحمات و تلاش‌های جامعه کارگری این شهرستان، گفت: یکی از بدنه‌های مهم و تاثیرگذار کشور، قشر کارگران هستند که چرخ اقتصاد کشور را بر دوش آنها می‌چرخد.

وی با بیان اینکه در صورت رفع نکردن برخی مشکلات در این نشست، مسائل و مشکلات جامعه کارگری را با جدیت در کمسیون کارگری شهرستان پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم کرده و در دو جبهه هم سنگر دفاع از خاک، ناموس و دین را حفظ و هم نیاز مردم را برآورده کرده اند و اجازه ندادند خدشه‌ای به تمامیت ارضی کشورمان وارد شود و امروز هم جامعه کارگری علی رغم مشکلاتی که ممکن است داشته باشد، همچنان کار پای انقلاب ایستاده است.
 
بر اساس این گزارش، در این نشست ضمن بررسی مشکلات کارگری برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی و ارائه گزارشی از وضعیت کارگاه‌های سطح شهرستان و مشکلات موجود در این واحد‌ها مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار