سردار بوعلی گفت: امسال تمام تلاش ما باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آئین گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور فرمانده سپاه فجر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، دکتر زارع معاون دادگستری استان، ریاست اداره صنعت معدن وتجارت استان ومسئولان سپاه فجر برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر، گفت: قشر کارگر یکی از ارکان اصلی تولید در کشور است و گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است.

او با تاکید بر اهمیت هم افزایی و همراهی همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم، گفت: اقشار تخصصی بسیج مانند سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج صنعت و معدن فارس نیازمندی‌ها و مشکلات پیش روی مسئله تولید در استان را شناسایی و طرح‌های لازم را برای حل این مشکلات به مسئولان و نمایندگان استان ارائه کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه فارس با تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای کمک به مسئولان در راستای حل مشکلات قشر کارگر آمادگی دارد، گفت: امسال تمام تلاش ما باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد تا هر چه بیشتر رونق اقتصادی، تولید و اشتغالزایی را در استان فارس شاهد باشیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی فارس هم با بیان اینکه از ابتدای سال ٩٩، ٧٣ هزار شغل در فارس با وجود کرونا از بین رفت، گفت: با اقدامات عملی که انجام شد به ٣٠ه زار کارگاه بیش از ٥٠٠ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

سهراب مختاری به آمار ٧٠٠ هزار کارگر بیمه شده در فارس اشاره کرد و گفت: از این تعداد حدود ۴ هزار نفر به کرونا مبتلا و متاسفانه ١٣نفر فوت شده اند که این آمار قال قبولی است و نشان از ارتقاء بهداشت کارگران در محیط کاری خود دارد.

در این مراسم از پوستر هفته کار و کارگر و همچنین سه پوستر با موضوع گرامیداشت شهدای شاخص قشر کارگری شهیدان والامقام ابوذر غواصی، محمد کلاته و عبدالحسین برونسی رونمایی شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار