مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: کنگره بزرگ اربعین فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در حوزه‌های مختلف به ویژه در امور خانواده است.

صفورا جستجو در نشست هماهنگی برنامه‌ریزی مشارکت بانوان در کنگره بزرگ اربعین اظهار کرد: با توجه به افزایش ۴۰ درصدی میزان تردد بانوان در پیاده روی اربعین در سال گذشته، نیاز است که در حوزه مسائل فرهنگی، زیست عفیفانه و امور تربیتی نیز اقدامات اثرگذاری انجام شود.

وی افزود: مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی برنامه فرهنگی ویژه اربعین برای بانوان و خانواده‌های حاضر در پیاده روی اربعین ارائه و اجرا کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، همچنین به تشکیل کمیته امور بانوان اربعین در استانداری اشاره کرد و یادآور شد: تلاش می‌شود که در قالب این کمیته مسائل و مشکلات بانوان در این رویداد بزرگ بررسی و آسیب‌شناسی شود.

جستجو بیان کرد: بانوان همراه با خانواده در پیاده‌روی اربعین با همراه داشتن کودکان خردسال و نوجوانان حضور دارند که می‌توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کار‌های اثرگذار و ماندگاری انجام داد.

وی در ادامه به تلاش برای پیگیری و رصد مسائل و مشکلات حوزه بانوان شاغل در ادارات و همچنین سایر بانوان در استان تاکید کرد.

در این نشست مدیر عامل شرکت برق ایلام در خصوص مدیریت درست مصرف انرژی برق و راهکار‌های آن برای بانوان حاضر در جلسه مطالبی را بیان کرد.

برچسب ها: اربعین ، تردد زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.