آندری بلوسوف، وزیر دفاع روسیه ۴ شرط لازم برای موفقیت در رویارویی مسلحانه با غرب را مشخص کرد.

آندری بلوسوف، وزیر دفاع روسیه عملیات نظامی رویارویی مسلحانه بین روسیه و غرب جمعی را توصیف کرد. این موضوع در سخنرانی بلوسوف در افتتاحیه مجمع نظامی بین‌المللی «ارتش ۲۰۲۴» که فعالیت‌های آن از روز دوشنبه در حومه مسکو آغاز شد، بیان شد.

بر اساس گزارش آرتی، بلوسوف عملیات نظامی روسیه را روابط مسلحانه بین روسیه و غرب به رهبری آمریکا که ناشی از تمایل واشنگتن و متحدانش برای حفظ سلطه خود در جهان است، توصیف کرد.

او گفت: درک این موضوع مهم است. موفقیت در چنین درگیری‌های نظامی مدرن تنها در صورتی حاصل می‌شود که پیش نیاز‌هایی به طور همزمان وجود داشته باشد.

وزیر دفاع روسیه افزود: اول تامین جدیدترین تسلیحات به ویژه سلاح‌های با دقت بالا، دوم استفاده از روش‌های تاکتیکی جدید برای عملیات رزمی از جمله استفاده از سیستم‌های بدون سرنشین و خودکار، سوم ایجاد یک سیستم مدیریت موثر با استفاده از یک چارچوب تکنولوژیکی پیشرفته، از جمله هوش مصنوعی و در آخر بهبود مستمر آمادگی کادر‌های نظامی به ویژه کادر‌های فرماندهی.

بلوسوف خاطرنشان کرد که برنامه مجمع ارتش ۲۰۲۴ بر بحث در مورد تجربه عملیات ویژه نظامی و همچنین راه‌های انطباق صنعت برای انجام وظایف نیرو‌های مسلح روسیه متمرکز است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار