نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: واحد‌های تولیدی و کارآفرینی در مسیر حرکت خود باید مراقب فساد و اختلاف باشند تا این مجموعه‌ها از اهداف اصلی خود دور نشوند.

آیت‌الله سید حسن ربانی در جریان بازدید از ۲ مجموعه تولیدی جهاد کشاورزی در سرعین، اظهار کرد: در سال مزین به «جهش تولید با مشارکت مردمی» فعالیت‌های خوبی را با همراهی سرمایه‌گذاران شاهد هستیم که این ظرفیت عظیم مردمی باید مورد صیانت قرار گیرد.

او پرهیز از اختلاف و دودستگی را در فعالیت واحد‌های تولیدی، شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های آنها یادآور شد و تصریح کرد: مبادا فساد در این مجموعه‌ها رخنه کند چرا که فساد همچون ویروس مخربی است که تمام بدنه مجموعه تولیدی و کارآفرینی را درگیر خود می‌کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضرورت ترسیم افق روشن برای توسعه و ترقی در آینده همراه با امیدواری را یادآور شد و گفت: به دور از روزمرگی‌ها باید در مسیر رسیدن به این افق روشن حرکت کرد.

 آیت‌الله ربانی مهمترین سرمایه یک مجموعه تولیدی، شرکت خدماتی و اشتغال‌آفرین را قدر دانستن منابع انسانی عنوان کرد و افزود: اگر نیروی انسانی فعال در بنگاه‌های اقتصادی احساس تعلق داشته باشند با دلگرمی بیشتر کار کرده و زمینه افزایش ظرفیت تولید و صادرات را به خوبی فراهم می‌آورند.

 او با ابراز خرسندی از بازدید ۲ ساعته خود از گلخانه هوشمند سرعین خاطرنشان کرد: در این گلخانه بیش از ۲۰ نوع گل مورد نیاز بازار داخلی و خارجی تولید شده و صادرات آن را نیز شاهد هستیم.

آیت‌الله ربانی ضرورت توسعه واحد‌های گلخانه‌ای به ویژه تولید گل با عطر و بوی خاص نظیر گل محمدی را یادآور شد و اضافه کرد: امیدواریم در طرح توسعه این گلخانه در کنار تولید گل هفت رنگ، به تولید گل‌های بازارپسند توجهی جدی شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی همچنین با حضور در مجموعه پرورش قارچ، ضرورت خودکفایی در تولید بذر قارچ و تأمین سایر نیازمندی‌ها را یادآور شد و بیان کرد: در کنار تولید قارچ خوراکی، این مجموعه به تولید کمپوست و بذر نیز اهتمام داشته و سعی کرده تا فرصت اشتغال مناسبی را نیز ایجاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار