معاون اتاق تعاون گفت: پرونده ۲ میلیون واحد مسکن مهر در سراسر کشور بسته شده است.

علی مطیع جهانی معاون اتاق تعاون در نشست خبری امروز خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و با بیان اینکه نمایشگاه از ۸ شهریور تا ۱۱ شهریورماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی برگزار خواهد شد، گفت: امسال در این نمایشگاه ۶۵۰ شرکت داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: دولت قرار بود در بحث پروژه‌های نهضت ملی مسکن و در بحث ساخت از ظرفیت‌های بخش تعاون استفاده کند که خوشبختانه اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت و ۲۰۰ هزار  واحد مسکونی در سطح کشور با همکاری تعاونی‌ها در حال ساخت داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر  ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در دست ساخت است که از این تعداد ۴۳ هزار واحد  را در سال گذشته به متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحویل داده‌ایم.

مطیع جهانی اظهار کرد: بیش از ۴ هزار تعاونی مسکن ساز در کشور داریم که بعد از پایان قرارداد به دلیل مشکل با اعضاء منحل شدند.

به گفته مطیع جهان اتاق تعاون در سال گذشته بیش از ۴۳ هزار واحد مسکونی تحویل داده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود این روند امسال با قدرت بیشتری ادامه یابد.

معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران افزود: اگر بحث اشتغال را در نظر بگیریم صنعت ساختمان و مسکن به دلیل تولید بالا بخشی اثر گذار است و ما به گواه آمار کمترین آمار افزایش بیکاری را در این بخش شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: بیش از ۲ میلیون واحد مسکن مهر توسط تعاونی‌ها در حال ساخت بود که  تمامی آنها ساخته و به بهره‌برداری رسیده و پرونده آنها بسته شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار