کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به جنایت جدید رژیم صهیونیستی و بمباران مدرسه التابعین غزه واکنش نشان دادند.

سحرگاه جمعه مردان، زنان وکودکان غزه نماز صبح خود را در دریایی از خون اقامه کردند. دشمن خون آشام صهیونیستی در سایه سکوت جامعه جهانی سرگرم بازی‌های المپیک، از فرصت استفاده کرد و بیش از۱۲۰فلسطینی را در مدرسه الدرج که محل اسکان آوارگان غزه بود به شهادت رساند.

جنایت جدید رژیم صهیونیستی و بمباران مدرسه التابعین غزه، به شهادت بیش از ۱۲۰ فلسطینی، از جمله کودکان و زنان منجر شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌هایی با محکومیت این جنایت، سکوت جهانیان و برخی از سران جهان عرب در برابر رژیم خبیث صهیونیستی را غیر قابل قبول دانستند. کاربران همچنین نوشتند که باند تبهکار و تروریست صهیونیستی در زمانی که چشم‌ها به المپیک دوخته است، دست به جنایاتی می‌زند تا از چشم جهانیان پنهان بماند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 علی باقری‌کنی:

جدیدترین جنایت باند جنایتکار حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین در حمله به یک مدرسه که به عنوان پناهگاه استفاده می‌شد و کشتار بیش از ۱۰۰ نفر کودک و انسان بی‌گناه در حال اقامه نماز صبح، هیچ ابهامی در نیت رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی فلسطینیان باقی نمی‌گذارد. مماشات جامعه جهانی در برابر شر مطلقی به نام موجودیت تبهکار صهیونیستی، به مثابه استقبال از گسترش شرارت و نفی همه هنجار‌ها و ارزش‌هایی است که تحت عنوان تمدن انسانی می‌شناسیم. 

 علیرضا نادعلی:

حمله هوایی اسرائیل جنایتکار خبیث به مدرسه‌ای در غزه که پناهگاه آوارگان و سالخوردگان و کودکان بوده، ۱۲۰شهید قطعه قطعه شده تا به الان به بار آورده است. هوا بیهوده اینقدر گرم نیست. دل‌ها می‌سوزد و هوا هم داغدار است. 

 مهدی کشت‌دار:

داشتن نماز صبح می‌خوندن که مدرسه رو با سه تا بمب زدن و بیش از ۱۲۰ نفر شهید شدن. دفتر اطلاع رسانی غزه میگه انتقال اجساد و مجروحان برای ما سخته و در ساعات آینده به احتمال زیاد بر تعداد شهدا و مجروحان اضافه میشه. تصاویر منتشر شده از جنایت جدید صهیونیست‌ها به شدت دلخراشه. 

 کاربری با نام «عیار»:

همزمان با مشغول بودن دنیا به المپیک، اسرائیل یه مدرسه تو غزه زده و بیش از ۱۲۰نفر رو سلاخی کرده. تصاویر هولناکه و غیر قابل انتشار! لعنت به دنیای فیک و حقوق بی‌بشری که ساختید... 

 الهام عابدینی:

بیش از ۱۲۵فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به نمازخانه مدرسه التابعین غزه شهید شدند؛ دقیقاً هنگام برپایی نماز صبح. حمله چنان شدید بوده که تقریباً همه پیکر‌ها تکه تکه شدند. عامدانه و آگاهانه دقیقاً به دنبال نسل‌کشی و از بین بردن تک تک فلسطینی‌ها یا کوچاندن اجباری آنها هستند. 

 محمد رستم‌پور:

توصیه به سازش، لابی، مذاکره و انحراف خونخواهی شهید اسماعیل هنیه به انتقام سیاسی، چیزی است از جنس همان پیشنهاداتی که به امام عزت حضرت‌سیدالشهدا (ع) شد. تصاویر حمله اسرائیل به مدرسه‌ای در غزه را ببینید و بفهمید کودک‌کش زبان زور می‌فهمد فقط. ترس خودتان را تئوریزه نکنید. 

 حسن رشوند:

سحرگاه جمعه مردان، زنان وکودکان غزه نماز صبح خود را در دریایی از خون اقامه کردند. دشمن خون آشام صهیونیستی در سایه سکوت جامعه جهانی سرگرم بازی‌های المپیک، از فرصت استفاده کرد و بیش از۱۲۰فلسطینی را در مدرسه الدرج که محل اسکان آوارگان غزه بود به شهادت رساند. ‎#غزه_سکوت_مرگبار_جامعه_جهانی

 کوروش علیانی:

‏کاش عکس کشتار جمعه را ندیده باشید. تکه‌های بدن انسانی روی هم انباشته شده، به نظر می‌رسد اغلب کودک باشند. این حتی کشتار بی‌تفاوت شهروندان نیست. این کشتار متعمدانه کودکان است. 

 عبدالمجید خرقانی:

اسرائیل یک مدرسه در غزه را بمباران کرد.۱۲۰ نفر کودک و مسلمان بی‌گناه یکجا شهید شدند. پدری تکه‌های بدن دخترش را کنار هم در چادر جمع کرد. لعنت بر اسرائیل، لعنت بر امریکا، لعنت بر شیطان. 

 فواد ایزدی:

امریکایی‌ها در ۱۰ماه گذشته میداندار نسل‌کشی در غزه بوده‌اند و شعارهایشان درباره گسترش نیافتن جنگ در منطقه عملیات روانی است. ایالات متحده خواهان‌گسترش جنگ در منطقه است، با طراحی، مدیریت و زما‌بندی امریکایی. ‎#مدرسه_التابعین

 کاربری با نام «آقا سید مهدی»:

بدن تیکه تیکه شده شهدای غزه در مدرسه‌التابعین رو در عکسی دیدم، یعنی حتی قادر به تشخیص ابدان نبودن. همینجوری تیکه هارو گذاشتن رو هم که شاید بدن یک نفر باشه. ‎#مدرسه_التابعین

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
یا صاحب الزمان به فریاد مظلومان غزه برس یا مهدی ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل و حامیان جنگ،خدایا به داد مظلوم برس....
آخرین اخبار