گردان‌های القسام مسئولیت عملیات تیراندازی در منطقه غور اردن واقع در شمال کرانه باختری را که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، بر عهده گرفت.

 گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای مسئولیت عملیات تیراندازی در منطقه غور اردن واقع در شمال کرانه باختری را که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، گردان‌های القسام تاکید کرده است که مجاهدان این گروه ظهر یکشنبه ۶ صفر ۱۴۴۶ هجری مصادف با ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ میلادی (۲۱ مرداد) موفق به انجام عملیات تیراندازی از فاصله صفر شدند و طی آن خودروی «یوناتان دویچ» ۲۳ ساله را در نزدیکی شهرک صهیونیستی «میحولا» در اغوار شمالی هدف قرار داده و او را از پا درآوردند.

القسام اعلام کرد ضمن اینکه مسئولیت این عملیات را بر عهده می‌گیرد، تاکید دارد که این عملیات انتقام خون شهدا و پاسخی به جنایت بمباران مدرسه التابعین در غزه بوده است.

القسام همچنین تاکید کرد که مجاهدانش در کرانه باختری که مجددا با یحیی السنوار رئیس جدید دفتر سیاسی حماس اعلام بیعت کردند، همچنان دست به سلاح بوده و دشمن اشغالگر را در هر جایی تحت تعقیب قرار می‌دهند تا سرانجام به یاری خداوند آنها را از این سرزمین و مقدسات آن بیرون برانند.

منابع صهیونیستی روز یکشنبه از عملیات تیراندازی به سمت یک خودروی حامل چند شهرک‌نشین در منطقه «غور اردن» کرانه باختری خبر دادند که بر اساس اعلام رسانه‌های صهیونیستی در این حمله یک صهیونیست کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.

مناطق مختلف کرانه باختری از زمان عملیات طوفان الاقصی و به ویژه طی روز‌های اخیر شاهد عملیات و رویارویی مقاومت فلسطین با نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس و شهرک نشینان صهیونیست بوده است و مقامات این رژیم نگران گسترش عملیات مذکور و تبدیل آن به یک جنگ تمام عیار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار