وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواستار آن شد که برای جلوگیری از قاچاق سلاح، موانعی در سراسر مرز اراضی اشغالی و اردن نصب شود.

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواستار ایجاد موانعی در سرتاسر مرز اردن و اراضی اشغالی شد تا آنچه او آن را «قاچاق» تسلیحات می‌نامد، در مرز‌های شرقی اراضی اشغالی متوقف شود.

به گزارش «میدل‌ایست مانیتور»، اردن تا این لحظه به اظهارات این وزیر صهیونیست واکنشی نشان نداده است.

کاتس همچنین خواستار تخلیه اردوگاه آوارگان «جنین» در کرانه باختری شد و گفت رژیم صهیونیستی باید با این اردوگاه رفتاری مشابه با رفتار خود با غزه داشته باشد.

او اردوگاه‌های پناهندگان را «کانون شرارت» توصیف کرد و مدعی شد این اردوگاه‌ها نه در کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین، بلکه تحت کنترل ایران هستند. کاتس گفت: «اردوگاه پناهجویان جنین باید تخلیه شود و باید همان کاری را با آن کرد که با غزه کردیم.»

به گزارش میدل‌ایست مانیتور، رژیم صهیونیستی از اکتبر سال گذشته تا امروز به حملات وحشیانه خود به نوار غزه ادامه داده و به گفته مقامات بهداشتی فلسطین، حدود ۴۰ هزار نفر را به شهادت رسانده است که بیشتر آنها زن و کودک بوده‌اند. همچنین آمار‌ها حاکی از آن است که بیش از ۹۲ هزار فلسطینی در حملات رژیم کودک‌کش صهیونیستی مجروح شده‌اند.

از آغاز جنگ غزه، ارتش صهیونیستی بیش از ۷۰ حمله نظامی به اردوگاه آوارگان جنین انجام داده است که بر اساس اطلاعات رسمی فلسطینیان، بیش از ۱۴۲ فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده‌اند و تعداد زیادی هم زخمی شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار