مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی شهرک صنعتی جی اصفهان بدون تلفات جانی ساعتی پیش مهار شد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۲ نفر در آتش سوزی شهرک صنعتی جی اصفهان دچار دودگرفتگی شدند که درمان سرپایی دریافت کردند و حال آنها مساعد است.

وی گفت: اکنون مراحل لکه گیری محل آتش سوزی در حال انجام است و مقرر شد نیرو‌های آتش نشان تا ایمن سازی کامل آن در محل حادثه استقرار یابند.

به گفته وی در اثر این حادثه خساراتی به محصولات، مواد اولیه، سازه سوله، تجهیزات و ماشین آلات وارد شده و شرکت در برابر حریق بیمه است.

وی افزود: این آتش سوزی در یک شرکت تولیدی جارو برقی واقع در شهرک صنعتی جی ساعت ۱۷ و ۲۲ دقیقه امروز گزارش و پس از چهار ساعت تلاش نیرو‌های آتش نشانی و امدادی مهار و از سرایت آن به محدوده مجاور جلوگیری شد.

شیشه فروش اضافه کرد: برای مهار این آتش سوزی ۱۲ تیم آتش نشانی از شهرداری اصفهان، قهجاورستان، شهرک‌های صنعتی جی و سجزی به همراه ۳۵ دستگاه ماشین آلات اطفا کننده آتش، خودرو‌های نجات و تانکر‌های آبرسان به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به کارگاه‌های صنعتی و تولیدی نیز هشدار داد تا به منظور ایمن شدن واحد‌های تولیدی خود، اموال و دارایی‌هایشان را در برابر حوادث بیمه و ایمن کنند.

برچسب ها: آتش سوزی ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.