معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: حوادث جاده ای منجر به فوت در سطح استان با توجه به شرایط موجود باید کاهش یابد.

احمدرضا دالوند در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا پایان لحظات مسوولیت باید کار و تلاش کنند و این تکلیفی به عهده تمام مدیران و وظیفه قانونی است.

وی اظهار داشت: برخی از جلسات حایز اهمیت هستند و این جلسه تصمیم گیری در خصوص ایمنی جان مردم و تغییر مسیر یک زندگی است و بستگی به تلاش مدیران مربوطه دارد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به وجود کاستی ها ادامه داد: عوامل پیشگیری از تصادفات باید رصد، پیگیری و اجرایی شود و یکی از عوامل اتفاقات و تصادفات مسوولان مربوطه هستند.

دالوند عنوان کرد: اگر انسانی جانش را از دست دهد ، تمام افراد اعضای این کمیسیون مسوول هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: فعلا با شرایط موجود باید کمترین حادثه را داشته باشیم و مدیریت شرایط را با امکانات موجود انجام دهیم.

وی با بیان اینکه وضعیت جاده ای لرستان تا حدودی مناسب است، افزود: در این حوزه مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شوند، اما بسیاری از تصادفات مربوط به آزاد راه‌ها است که شرایط خوبی دارند و این به دلیل نبود تلاش برای رفع مشکلات است.

دالوند با تاکید بر اینکه در حوادث موجود در راه های استان تمام اعضای مربوطه دخیل هستند، اظهار داشت: جلسات باید بطور منظم برگزار و تمام فرمانداران جلسات را بصورت منظم برگزار کنند تا تصادفات منجر به فوت افزایشی را باید کاهش دهیم.

وی ادامه داد: مصوبات شورای ترافیک باید بصورت جدی پیگیری و هر مسوولی که پیگیری نکند با او بعنوان ترک فعل برخورد جدی و به مراجع قضائی معرفی شوند.

دالوند عنوان کرد: تکالیف مسوولان باید تا لحظه آخر انجام و با افراد خاطی به شدیدترین نحو برخورد می شود و مدیران باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس حس انسان دوستانه جهت پیشگیری از حوادث جاده ای تقاضای پیگیری مسولان دارم، افزود: این درحالی است که بعنوان مسوول مربوطه بصورت جدی رفع نواقص و کاستی ها پیگیری و از بی توجهی های هیچکس و هیچ مقامی اغماض نشده و با همه افراد خاطی و ترک فعل ها برخورد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.