فرمانده انتظامی آبادان با تاکید بر اینکه توصیه‌های شیوخ و بزرگان طوایف شهرستان باعث شده تا میزان تیراندازی در مراسم‌ها کاهش چشمگیری داشته باشد گفت: جرائم غیرعمد از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد کاهش دارد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی آبادان افزود: به لحاظ ارتقای امنیت شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هستیم که تقویت و تداوم این شرایط در راستای ایجاد رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان ضروری است.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و شورای تامین آبادان جرایم خشن در این شهرستان از ابتدای سال تا کنون ۹۳ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از اجرای طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته یکهزار و ۲۹۰ طرح اجتماعی انجام شد که این مهم امنیت و آرامش هرچه بیشتر شهرستان را درپی داشته است.

سرهنگ کشوری بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون با اجرای طرح‌های متفاوت توسط پلیس در شهرستان آبادان جرائم کلی ۴۱ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر تیراندازی در مراسم‌های جشن و عزاداری گفت: با ورود جدی شیوخ و بزرگان طوایف میزان تیراندازی در مراسم‌ها به صفر رسیده است و گزارشاتی در این خصوص به نیروی انتظامی اعلام نشده است.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد که در این راستا سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی داده شد.

وی با تاکید بر استمرار این گونه طرح‌ها، تاکید کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون با رسیدگی به ۳۶۵ پرونده توسط پلیس فتا موفق شدیم ۲۳۰ میلیارد ریال از اموال مردم که توسط کلاهبرداران ربوده شده بود را به اموال شهروندان بازگردانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.