عضو شورای اسلامی شهر صدرا گفت: جمعیت زیادی در قالب مسکن ملی و نهضت ملی مسکن در این شهر در حال افزایش است، در حالی‌که برنامه‌ریزی اصولی برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این جمعیت بزرگ پیش‌بینی نشده است.

هاشم عزیزی در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: مدیریت شهری صدرا در سال‌های قبل دچار مسائل و مشکلاتی بود.

او ادامه داد: شورای ششم از ابتدای ورود با مشکلات جدی مواجه بودند و در واقع نه مدیریت متمرکز و نه ساختار صحیحی شکل گرفته بود و در عین حال صدرا در سایه شیراز توسعه‌ای پیدا نکرده بود، در این راستا با تدوین برنامه‌ای جامع به اقدامات خوبی رسیدیم.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌ها یکسری ساختار‌ها در صدرا پایه ریزی شد که اکنون به صورت یک ریل خود را نشان می‌دهد.

عزیزی افزود: مباحث زیرساختی به ویژه در خصوص آرد و نان و بانک‌ها نیز وجود داشت که با ورود مستقیم استاندار مرتفع شد. همچنین طرح تفضیلی به نتیجه رسید.

او عنوان کرد: با همکاری اعضای شورا و مدیریت شهرداری صدرا، یک‌سری مسائل ساختاری نیز حل شد؛ اگرچه بخشی از آنها از جمله کم آبی همچنان حاکم است و نارضایتی‌هایی ایجاد کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر صدرا ادامه داد: جمعیت زیادی در قابل مسکن ملی و طرح نهضت ملی مسکن در صدرا در حال افزایش است، در حالی‌که برنامه ریزی برای زیرساخت‌های مورد نیاز در آینده پیش‌بینی نشده است.

عزیزی در خاتمه گفت: تمام تلاش مان را برای توسعه و پیشرفت این شهر به کار گرفته‌ایم و در سال پایانی فعالیت‌مان بر مباحث زیرساختی و عمرانی متمرکز شده‌ایم.

شهردار صدرا نیز در ادامه این نشست بیان کرد: شهادت شهید صارمی؛ خبرنگار والامقام خبرگزاری جمهوری اسلامی موجب ثبت و نامگذاری روزی به نام خبرنگاران در تقویم ملی شد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهدای خبرنگار در غزه، عنوان کرد: ۱۶۸ انسان برای روایت واقعیت جان خود را در جنگ ناعادلانه جان خود را از دست دادند.

شهردار صدرا ابراز امیداوری کرد: خون آنها منشا خیر و برکات زیادی خواهد شد و روزی شاهد به ثمر رسیدن این خون‌های به ناحق ریخته شده خواهیم بود و ریشه ظلم و جور برچیده خواهد شد.

پارسایی تصریح کرد: خبرنگاران هیچ گاه قلم و لنز دوربین خود را در اختیار جبهه ناحق و در هر عرصه‌ای قرار نخواهد داد و موجب تحقق حق بر هر جامعه‌ای خواهند شد.

برچسب ها: زیرساخت ، صدرا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.