اعضای شورای علمای نیمروز با معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان دیدار و گفتگو کردند.

ملاعبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزرای طالبان در دفتر کارش در حالی که وزرای امور خارجه، مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، آب و انرژی و رئیس شرکت برق (برشنا) نیز حضور داشتند با اعضای شورای علمای ولایت نیمروز دیدار کرد.

شورای علمای ولایت نیمروز درباره برق رسانی به ولسوالی‌های دوردست، دسترسی به آب آشامیدنی پاک، تقویت شبکه‌های مخابراتی در زرنج و گسترش شبکه های مخابراتی به مناطق دورافتاده، تامین آب مورد نیاز برای زراعت، رفع مشکلات سرحدی و برخی نیازهای دیگر این ولایت با معاون اقتصادی ریاست الوزراء گفت‌وگو کردند.

ملا برادر نیز در این دیدار گفت اکنون در کشور در سکتور/بخش‌های مختلف پروژه‌ها آغاز شده و تسهیلات بیشتری نسبت به گذشته به هموطنان مهیا گردیده است.

وی افزود: پس از گذشت بیش از چهار دهه، به کشور فرصت آبادی فراهم شده، اما برخی مشکلات از گذشته به میراث مانده که رسیدگی به همه این مشکلات نیازمند زمان و منابع است.

معاون اقتصادی ریاست الوزرای کابینه طالبان تعهد داد که با درنظرداشت اولویت‌های شهروندان، به تدریج به تمامی مشکلات آنان رسیدگی خواهد شد.

همچنان مشکلات مطرح شده از سوی شورای علمای ولایت نیمروز به وزارت‌ها و ادارات ذیربط ارجاع و از آنان خواسته شد تا با استفاده از امکانات موجود، به مشکلات یاد شده رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.