مهم‌ترین حوادث ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰۰ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و گیلان 

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و استان گیلان خبر داد. 

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس، اظهار کرد: مأموران پلیس استان فارس در پی همکاری اطلاعاتی با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از ورود یک محموله حشیش به شیراز مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با استقرار در ورودی شیراز خودرو وانت مزدا حامل حشیش را شناسایی و توقیف کردند و آن را به مقر انتظامی انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی دقیق از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای بالای سقف اتاق جاسازی شده بود، کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف بیش از ۸۹ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف سواری پراید و کشف ۸۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان فارس مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی داراب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ نوشاد تصریح کرد: ماموران با کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی یک سواری پراید حامل محموله تریاک را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۸۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، گفت: راننده قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف گنج یاب قاچاق در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک نفر و کشف یک دستگاه گنج‌یاب خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ بعثت مرودشت به منظور حکم جلب فردی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند او یک دستگاه گنج یاب قاچاق را در منزل خود نگهداری می‌‎کند که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در همین رابطه ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از منزل او یک دستگاه گنج یاب قاچاق به همراه متعلقات کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ ریال برآورد شده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف سوخت قاچاق در بختگان

فرمانده انتظامی بختگان از کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ تیمور کاظمی فرمانده انتظامی بختگان اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق سوخت در سطح شهرستان، ماموران انتظامی یگان امداد یک دستگاه وانت نیسان حامل سوخت را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف احشام قاچاق توسط پلیس خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از کشف گوسفندان قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ زمان‌اله کریمی فرمانده انتظامی خرامه، اظهار کرد: ماموران انتظامی خرامه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودرو، ۳۳ رأس گوسفند قاچاق که بدون هرگونه مجوز دامپزشکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

لاستیک‌های قاچاق در کازرون توقیف شد

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف سواری سمند حامل لاستیک قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ بیژن بارسالاری فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی کنارتخته کازرون در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا و ارز یک سواری سمند حامل بار را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این وسیله نقلیه، ۵۵ حلقه لاستیک خارجی که بدون هرگونه مدارک مثبت گمرکی و قانونی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار