جنبش حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در مدرسه‌ای در غزه، تأکید کرد که صحبت درباره آتش‌بس، فریبی بیش نیست.

جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که جنایت جدید و هولناک رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین و شهادت بیش از یکصد نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر بیانگر عزم این رژیم برای ادامه جنگ نسل‌کُشی است و گزینه واقعی این رژیم قتل و کشتار است.

این جنبش تأکید کرد که صحبت درباره آتش‌بس و تعیین زمان‌های جدید مذاکرات نیز کذب و فریب است، اما ملت فلسطین، گروه‌های مقاومت و جبهه‌های پشتیبانی فریب هرگز نخواهند خورد.

حزب‌الله در بیانیه خود آورده است: ملت فلسطین، گروه‌های مقاومت و جبهه‌های پشتیبانی بیش از پیش عزم خود را برای مقاومت با تمام توان جهت متوقف کردن این کشتار و ممانعت دشمن از تحقق اهدافش جزم کرده‌اند.

این جنبش همچنین از آزادگان جهان خواست تا این جنایت وحشیانه را محکوم کنند و نیز خواستار آغاز تحرکات و اعترضات علیه کابینه قاتل رژیم صهیونیستی و راه‌اندازی گسترده‌ترین پویش تجدید همبستگی با کودکان، زنان و مردان فلسطینی شد.

امروز ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین محله «الدرج» شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حدود ۲۰۰ شهروند فلسطینی در حال اقامه نماز صبح بودند که هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه مذکور اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار