مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: امسال ۵ هزار متر زمین ورزشی در چند بخش مختلف همچون فوتبال ساحلی، والیبال و بسکتبال در بوستان ولایت بهره‌برداری می‌شود.

 مهرداد روحانی وزیری،مدیر منطقه سه شهرداری قم  با اشاره به آخرین وضعیت بوستان ولایت قم اظهار کرد: بوستان ولایت یکی از بوستان بزرگ شهری با ۲۳۰ هکتار مساحت است که با الحاقیه‌های جدید به ۴۰۰ هکتار خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سه اندازه محلی، منطقه‌ای و شهری برای بوستان‌ها تعریف‌شده است، افزود: بوستان ولایت یکی از بوستان‌های بسیار مهم از ورودی و عوارضی تهران با مساحت گسترده و ظرفیت بالا به شمار می‌رود که ازاین‌رو باید به آن توجه ویژه شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: در گذشته معابر محدوده بوستان آسفالت نداشت که این کار انجام گرفت و نسبت به مشکل ورودی بوستان نیز جلسه‌ای با اداره راه و شهرسازی در استانداری برگزار شد که مشکل ورودی بوستان به‌صورت موقت حل شد.

روحانی وزیری به دیگر اقدامات درباره بوستان ولایت اشاره کرد و گفت: طی قراردادی که سال گذشته منعقد شد، مشکل روشنایی بوستان حل شد که بر اساس آن، زمان استفاده بوستان برای مردم افزایش یافت.

وی افزود: مبلمان شهری و آلاچیق این بوستان نیز برای شهروندان قابل‌استفاده است ولی در زمینه سرویس بهداشتی و آب‌خوری یکسری اصلاحات نیاز بوده که در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: امسال ۵ هزار مترمربع زمین ورزشی در چند رشته مختلف همچون فوتبال ساحلی، والیبال و بسکتبال، در دست اجرا است با تکمیل بخش جزئی آن، در آینده‌ای نزدیک به‌طور کامل قابل بهره‌برداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار