فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: افزایش مهارت آموزی کودکان و نوجوانان با برگزاری کلاس‌های مختلف در اشکذر صورت گرفته است.

مقیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: افزایش مهارت آموزی کودکان و نوجوانان با برگزاری کلاس‌های مختلف در این زمینه در شهرستان اشکذر انجام شده است.

او بیان کرد: کلاس آشپزی تابستانی شامل پیراشکی، فینگرفود و ... برای نوجوانان به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس شهرستان اشکذر برگزار شده است که با استقبال مواجهه شده است.

مقیمی اظهار داشت: سایر کلاس‌های تابستانی آشپزی شامل کیک کافی شاپی، کیک تولد، ناگت مرغ و ... نیز برای نوجوانان در شهرستان اشکذر برگزار شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) گفت: برگزاری کلاس مهارت نقاشی و حفظ سوره‌های قرآن نیز در شهرستان اشکذر افزایش یافته است.

او بیان کرد: کلاس ورزشی نیز برای نونهالان در شهرستان اشکذر به همت پایگاه مقاومت ۱۲ عمار شهر اشکذر در این شهرستان در حال برگزاری است.

مقیمی بیان کرد: کودکان و نوجوانان روحیه شادابی دارند که این روحیه باید با برگزاری کلاس‌های قرآنی، هنری و مهارت آموزی حفظ شود و افزایش مهارت آموزی در جامعه امروز یکی از نیاز‌های اساسی برای کودکان و نوجوانان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.