امام جمعه بوشهر گفت:لازم است نسبت به زمان کاهش کار کارگران عنایت ویژه شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر با داشتن کارنامه درخشان در مبارزه با متجاوزان به‌عنوان پایتخت مقاومت معرفی و شناخته شده که لازم است برنامه‌های ویژه توسط نهادها و دستگاه‌های فرهنگی سیاسی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید برق به اندازه میزان مصرف در کشور نیست اضافه کرد: ۲ راهکار برای جلوگیری از بحران برق از جمله افزایش تولید انرژی برق و صرفه‌جویی وجود دارد که لازم است مردم با جلوگیری از اسراف شرایطی فراهم کنند تا خاموشی ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر همکاری همه مردم در صرفه‌جویی از مصرف برق اضافه کرد: لازم است همگان با صرفه‌جویی در مصرف برق کمک کنند تا از فصل گرما بدون هیچ مشکلی عبور کنیم.

وی با تأکید بر توجه ویژه به کارگران در زمان شدت گرما از تمامی کارفرمایان دولتی و غیردولتی استان بوشهر تقاضا کرد نسبت به زمان کاهش کار کارگران عنایت ویژه کنند، فشار به آنان آورده نشود، اخیراً یک کارگر در این عرصه فوت کرده و لازم است ساعت فعالیت کارگران کاهش دهند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: کارگران در استان بوشهر به سبب شدت گرما اگر بخواهند آن مقدار ساعت تعیین شده، کار کنند قطعاً دچار مشکل می‌شوند. مسئولان زمان فعالیت کارگران و شدت کار آنان در این بازه زمانی گرم کاهش دهند.

وی با بیان اینکه برخی مواقع احکامی صادر می‌شود که باید حسب موازین اجرایی شود گفت: لازم است مسئولان قبل از اجرایی شدن این احکام، مشکلات کسانی که در اجرا آن متضرر می‌شوند مورد توجه قرار دهند، طوری نشود خدای نکرده با اجرا یک حکم مشکلاتی برای مردم ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: اگر بخواهد یک عمارت تخلیه شود اول فکر کنند کسانی که در آن سکونت دارند برای حل مشکل آنان چه کار باید کرد بعد اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در اجرا حکم، اول باید نگاه کرد که آیا مردم متضرر می‌شوند و در این زمینه ضمن پیش‌بینی‌های لازم پیشگیری از بروز مشکلات کنند و از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات آن مردم استفاده شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه جبهه مقاومت گفت: رژیم اشغالگر قدس فکر می‌کند با ترور فرماندهان جبهه مقاومت مانند شهید هنیه و شهدای دیگر که اخیراً برای نجات مردم فلسطین و اسلام تقدیم شده است می‌تواند محور مقاومت را تضعیف کند.

عضو مجمع خبرگان رهبری با بیان اینکه همیشه مقوله شهادت سبب تقویت، شتاب، کارآمدی و پیروزی خط مقاومت در تاریخ اسلام شده است تصریح کرد: با بررسی تاریخ کاملاً مشهود است رژیم صهیونیستی بداند پیش‌روی او شکست محتوم و انتقام سخت است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: انتقام خوان‌خواهی از رژیم صهیونیستی یواش، یواش اجرایی می‌شود و خواهید دید چگونه این انتقام صورت خواهد گرفت و ان‌شاءالله انتقامی انجام می‌شود که زمینه محو رژیم اشغالگر قدس را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس باید زجر انتظار آن عملیات و انتقام سخت بکشد و به موقع و مؤثر این انتقام تجربه می‌کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با بیان اینکه کشورهایی که با تماس، دنبال خنثی کردن اقدام خون‌خواهی و انتقام سخت هستند از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند تصریح کرد: این کشورها شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه که دارای تاریخی پر از جنایت در جهان هستند، از جنایت رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.