نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: انتخاب «یحیی سنوار» به عنوان رییس دفترسیاسی حماس برای رژیم غاصب رعب آور است.

 

آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی » در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان کرج گفت: چراکه این اطمینان به رژیم کودک کش اسراییل داده شده که نبرد تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد.

وی بیان کرد: با انتخاب سریع و به موقع « یحیی سنوار» این پیام به دشمنان مقاومت داده شده چراکه رییس جدید دفتر سیاسی حماس شخصیتی باهوش، مسلط با اشراف کامل سیاسی ، اطلاعاتی و رسانه ای بر صهیونیست است .

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: سنوار عملیات طوفان الاقصی را طراحی داشت و سخنرانی هایی از او شنیدیم که گفته کاری خواهم کرد که نتانیاهو بگوید ای کاش زاده نشده بودم.

وی با اشاره به سالگشت پیروزی جنگ ۳۳ روزه لبنان گفت: رژیم غاصب اسراییل همیشه به فکر نابودی مسلمانان به ویژه شعییان است چنانچه دیدیم قصد نابودی لبنان و سوریه را داشت اما نتوانست.

آیت الله حسینی همدانی افزود: بنابراین با نگاهی به تاریخ می توان دید که جنگی علیه لبنان را آغاز کرد و در تلاش بود تا برای زیر سلطه قرار دادن منطقه حزب الله را نابود و ایران را منزوی کند بطوریکه عقبه استراتژیک ایران را از بین ببرد .

وی گفت: همچنین حامی او امریکا در تلاش بود تا افکار عمومی را از جنایات غزه و جنایات خودش در افغانستان منحرف کند و مسیر را برای رژیم اسراییل باز کند .

امام جمعه کرج افزود: اما حزب الله همه معادلات دشمنان را بهم زد و پس از پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه اسراییل اعتراف شکست داشت و این شکست الهام بخش فلسطینی ها شد و دیدیدم که برای یک سرباز اسیر رژیم اسراییل ۲۷ فلسطینی آزاد شد .

وی در ادامه با بیان اینکه رژیم اسراییل به قصد نابود کردن غزه وارد میدان شده است گفت: در این ۱۰ ماه که از جنایات رژیم غاصب در غزه می گذرد انسان های بی گناه و کودکان بسیاری کشته شدند .

امام جمعه کرج که در این بخش از سخنان با همراهی نمازگزاران و شعار مرگ بر اسراییل همراه بود اظهار کرد: اگر کشورهای مقاومت که هنوز جنگ اصلی خود را شروع نکردند بخواهند اقدام جدی داشته باشند محل جنگ قلب تل آویو است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.