رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: دانشکده‌های «علوم انسانی»، «فنی و مهندسی» و «علوم پایه» دانشگاه سلمان فارسی کازرون به تصویب قطعی شورای گسترش آموزش عالی رسید.

علیرضا فارسی‌نژاد رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اظهار کرد: به دنبال برگزاری شورای گسترش آموزش عالی کشور و در پی اعلام و ابلاغ مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشکده‌های «علوم انسانی»، «فنی و مهندسی» و «علوم پایه» دانشگاه سلمان فارسی کازرون به تصویب قطعی شورای گسترش آموزش عالی رسید.

او افزود: مباحث مربوط به ساختار دانشگاه سلمان فارسی کازرون که یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن ها بحث نهایی شدن سه دانشکده بود، از جمله مباحث کلیدی محسوب می‌شد که تحقق آن ها برای دست‌یابی به چشم‌انداز‌های توسعه‌ای دانشگاه ضرورت داشت.

فارسی نژاد ادامه داد: بر همین اساس فعالیت‌ها و پیگیری‌های مربوط به این موضوع را در دستور کار فعالیت‌های مدیریتی دانشگاه قرار دادیم و با تصویب شورای گسترش آموزش عالی کشور، این مهم، محقق شد. 

او افزود: اکنون و به دنبال تصویب قطعی ۳ دانشکده دانشگاه سلمان فارسی کازرون، علاوه بر اینکه یکی از چالش‌های دیرینۀ این دانشگاه برطرف شده و ساختار آن اصلاح شده و ارتقا یافته است، زمینۀ مناسبی برای تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان نیز فراهم شده است.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: تسریع در افزایش رشته - مقطع‌های تحصیلی مطابق با سند راهبردی دانشگاه، یکی از دستاورد‌های این موضوع می‌تواند باشد که در این زمینه نیز پیگیری‌هایی را در سطح وزارتخانه دنبال کرده و امیدواریم به زودی شاهد دستاورد‌های مناسبی در این حوزه نیز باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار