استاندار مرکزی گفت: سند بهره‌وری استان از طریق سازمان ملی بهره‌وری تدوین و تصویب شد.

نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور سایر اعضای این شورا برگزار شد.

استاندار گفت: سند بهره‌وری استان با تلاش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاونت توسعه استانداری مرکزی تدوین شده و این استان هم‌اکنون جزو ۱۴ استان کشور است که این سند را از طریق سازمان ملی بهره‌وری به تصویب رسانده است.

دکتر مخلص‌الائمه افزود: اجرای برنامه هفتم توسعه یکی از تأکیدات مهم دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. سهم قابل توجهی در این برنامه که معادل ۳۵ درصد از هشت درصد رشد اقتصادی است به موضوع بهره‌وروی اختصاص یافته و باید با اهتمام جدی دنبال شود.

مخلص‌الائمه گفت: در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر اقدامات خوبی در دولت سیزدهم گام‌های بلندی در استان مرکزی برداشته شد و یک‌هزار و ۶۰۰ مگاوات انرژی خورشیدی در استان هدفگذاری و به مرحله اجرا رسید. موضوع استفاده از انرژی خورشیدی در ۲۵ دستگاه اجرایی استان مرکزی عملیاتی شده و در حوزه بازچرخانی پساب نیز با سرمایه‌گذاری بی سابقه ۳ هزار میلیارد تومانی دو صنعت بزرگ استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مخلص‌الائمه این را هم گفت که دستگاه‌های اجرایی استان تا ۳۱ شهریور برای جذب اعتبارات عمرانی باقی‌مانده فرصت دارند که باید تلاش شود تا یک ریال از آن هم برگشت داده نشود همان طور که سال گذشته هم اجازه برگشت بودجه عمرانی داده نشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.