شبکه مخابراتی روشن در ولایت بلخ برای نخستین بار خدمات اینترنت پر سرعت ۴G را فعال نمود.

صفی الله رحیمی، رییس شرکت مخابراتی روشن در زون شمال کشور در مراسم افتتاح خدمات اینترنتی 4G این شبکه در شهر مزارشریف گفت: خوشحالیم که خدمات سرعت بالای اینترنت یا 4G را در شهر مزارشریف مرکز ولایت بلخ فعال نمودیم و این اقدام در بهبود زندگی مردم در عرصه اینترنت پر سرعت کمک خواهد کرد.

وی افزود: «خدمات اینترنت 4G شبکه روشن در ولسوالی های بلخ، شورتپه، دهدادی، چهارکنت، نهرشاهی و شهرک حیرتان نیز فعال شده است».

از سویی هم مولوی نورالهادی ابوادریس، معاون مقام ولایت بلخ در این مراسم گفت از اقدامات صورت گرفته توسط شبکه روشن در این ولایت تشکری و به شهروندان تبریک عرض می‌کنم. 

وی تصریح کرد زمینه ارایه خدمات خوب و با کیفیت شرکت ها و سایر نهاد ها برای شهروندان کشور فراهم می باشد و لازم است که پاسخگوی نیاز های مردم به شکل متوازن باشیم.

معاون مقام ولایت بلخ از تاجران ملی خواست تا در داخل کشور سرمایه گذاری کنند و این روند را افزایش بدهند و از سایر تاجران می خواهم به افغانستان بیآیند و با خیال راحت تجارت نمایند.

گفتنی است که در این مراسم سرکنسول جمهوری اسلامی ایران مقیم شهر مزارشریف، شماری از مسئولین محلی و بعضی اقشار اجتماعی حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.