رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح گسترده برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف همزمان با نیمه فصل تابستان خبر داد.

 سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: بنا به آمارها، موتورسواران در وقوع بیش از ۵۰ درصد از حوادث رانندگی درون شهری نقش دارند و در ایام فصل تابستان نیز شاهد افزایش استفاده از این وسیله نقلیه کم ایمن در سطح معابر درون و برون شهری هستیم.

وی افزود: لازم است موتورسواران برای استفاده از موتورسیکلت ابتدا مهارت‌های لازم را کسب و پس از اخذ گواهینامه با تجهیز موتور خود به سپر ایمنی، پلاک و بیمه نامه معتبر راهی خیابان شوند و همواره از کلاه ایمنی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: به هر شکل و به رغم این همه توصیه و هشدار به موتورسواران باز هم شاهد عدم توجه برخی افراد به مقررات و حتی انجام تخلفات حادثه سازی همچون انجام حرکات نمایشی لابلای سایر خودرو‌ها هستیم که در این رابطه برای پیشگیری از وقوع حوادث و حفظ جان موتورسواران عزیز و سایر شهروندان طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف به شکل گسترده از نیمه فصل تابستان به بعد انجام و به شکل مستمر ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به توقیف موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، فاقد گواهینامه و مسبب صدای ناهنجار و مزاحمت برای شهروندان از والدین هم خواست اجازه ندهند فرزندانشان قبل از کسب مهارت و اخذ گواهینامه با موتورسیکلت راهی کوچه و خیابان شوند و جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.