آخرین مشخصات باقی مانده از پیکسل واچ ۳ که تا به امروز افشا نشده بود، اکنون در فضای مجازی منتشر شده است.

آخرین مشخصات باقی مانده از پیکسل واچ ۳ که تا به امروز افشا نشده بود، اکنون در فضای مجازی منتشر شده است. این مشخصات احتمالی جدید، مربوط به پردازنده و رم این گجت پوشیدنی است.

به گزارش «اندروید هدلاینز»، Pixel Watch 3 گوگل احتمالاً از چیپست اسنپدراگون Wear ۵۱۰۰ (SW۵۱۰۰) و یک پردازنده کمکی Cortex M۳۳ بهره می‌برد؛ همان دو پردازنده‌ای که سال گذشته در پیکسل واچ ۲ به کار رفته بودند. همچنین دارای همان ۲ گیگابایت حافظه SDRAM و ۳۲ گیگابایت حافظه فلش eMMC است، بنابراین احتمالاً نباید انتظار تفاوت عمده با نسل قبل را داشته باشیم.

همچنین پیکسل واچ ۳ همان ظرفیت باتری واچ ۲ را احتمالاً حفظ خواهد کرد؛ بنابراین ظرفیت آن حدود ۳۰۷ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که در مقایسه با ظرفیت ۳۰۶ میلی‌آمپرساعتی نسل قبل، تنها پیشرفت بسیار جزئی را نشان می‌دهد البته گمان می‌رود پیکسل واچ ۳، ۴۵ میلی‌متری، با باتری ۴۲۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شود. از آنجایی که این اولین پیکسل واچی است که در اندازه ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود، نمی‌توانیم آن را با مدل‌های قبلی مقایسه کنیم. هر دو مدل، عمر باتری ۲۴ ساعته با نمایشگر همیشه روشن یا ۳۶ ساعته با روشن بودن حالت صرفه‌جویی در باتری، ارائه می‌دهند.

نرخ تازه‌سازی نمایشگر پیکسل واچ ۳

ممکن است بسیار پیش پا افتاده به نظر برسد، اما ساعت‌های پیکسل قبلی با نمایشگر‌های ۳۰ هرتزی عرضه می‌شدند که از نظر برخی کاربران اصلاً جالب نبود. این مورد باعث می‌شد رابط کاربری ساعت بسیار کندتر از آنچه انتظار می‌رفت، به نظر برسد. اما در واچ ۳، هر دو مدل از نرخ رفرش ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. در واقع، این یک نرخ تازه‌سازی هوشمند است که از ۱ به ۶۰ هرتز تغییر می‌کند. اساساً، برای نمایشگر همیشه روشن به ۱ هرتز کاهش می‌یابد و زمانی که از آن استفاده می‌کنید به ۶۰ هرتز می‌رسد.

درحالی‌که هر دو مدل Pixel Watch 3 می‌توانند به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت برسند، همچنین می‌توانید نور آن را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید. پیکسل واچ ۳ می‌تواند به اندازه ۱ نیت کم نور شود که هنگام فعال کردن قابلیت Sleep Mode بسیار عالی است.

درحالی‌که گوگل در این ساعت هوشمند نسل بعد از یک پردازنده کمکی هم استفاده می‌کند، قصد ندارد از سیستم عامل دوگانه مانند آنچه وان پلاس در ساعت خود به‌کار می‌برد، استفاده کند.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: ساعت هوشمند ، گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار