نماینده معدن شازندگفت: برای یافتن چهارمین کارگر و با دستور فرمانده میدان تیپ ۴۲ قدر سپاه استان نیرو‌ها و دستگاه‌های جدید به این مجموعه اضافه شد.

نماینده معدن شازند گفت: روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه بود که ریزش معدن شن و ماسه شازند موجب ریزش آوار سنگ روی چهار خودروی معدن و محبوس شدن چهار راننده شد.

کولیوند افزود: با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی گروه مهندسی رزمی تیپ ۴۲ قدر سپاه استان بود که پیکر سه تن از کارگران از زیر آوار پیدا شد و با گذشت بیش از ۵۰ روز از این حادثه تلاش نیرو‌ها برای یافتن تنها مفقود باقی مانده ادامه دارد.

او ادامه داد: بعد از پیدا شدن سومین مفقود برای یافتن چهارمین کارگر و با دستور فرمانده میدان تیپ ۴۲ قدر سپاه استان نیرو‌ها و دستگاه‌های جدیدی در اختیارشان قرار دادیم.

مهندس کولیوند نماینده بهره برداری معدن گفت: دستگاه‌هایی که چند روز گذشته اضافه شدند، دستگاه‌های جدیدی هستند که سرعت آماربرداری را دو چندان کردند تا انشاءالله به مرحله خوبی برسیم.

او افزود: با توجه به خطرناک بودند منطقه جستجو، احتمال ریزش سنگ و حجم بار بسیار بالاست و ما باید امنیت عزیزانی که در این مناطق کار می‌کنند را در نظر گرفته و با احتیاط کار را جلو ببریم.

برچسب ها: ریزش معدن ، معدن ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.