شهروند خبرنگار تهرانی ما از افت شدید فشار آب در منطقه ۱۱ گلایه کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

به گفته شهروند خبرنگار ما منطقه ۱۱ شهر تهران چندین سال است که با مشکل کمبود آب مواجه است و این مشکل از اواخر فصل بهار آغاز می‌شود و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد. اما امسال مشکل افت شدید فشار آب به اوج خود رسیده است که به گونه‌ای که طبقات بالای هر ساختمان عملا بدون آب می‌مانند و به دلیل فشار کم آب مخزن پمپ آب خالی می‌شود و در طول روز بدون آب سر می‌کنند.

این موضوع موجب کلافگی شهروندان شده است و با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام و عرض ادب؛ تراکم منطقه ۱۱ تهران بالاست به خاطر همین میزان آب مصرفی نسبت به دیگر مناطق تهران بالاتر است. به همین دلیل آب را در این منطقه سهمیه بندی کردند به اینگونه که سر فلکه اصلی آب هر ساختمان فشارشکن آب کار گذاشتند تا فشار آب کم شود: 

افت فشار آب باعث می‌شود به طبقات بالا آب نرسد و عملا در روز‌های تعطیل واحد‌هایی که در طبقه دوم به بالا هستند آب ندارند و از طریق پمپ آب به طبقات بالا آب می‌رسانند، اما چون مخزن پمپ آب به دلیل فشار کم آب خالی می‌شود عملا با قطعی آب همراه هستند.  

این مشکل اغلب در مناطق سه راه جمهوری؛ خیابان نوفل لوشاتو تا خیابان شیخ هادی و خیابان جامی بیشتر مشاهده می‌شود و ساکنان این مناطق بسیار در رنج و عذاب هستند.  چندین سال است که این مشکل وجود دارد، اما امسال به اوج خودش رسیده  است این مشکل از اواخر بهار تا آخر تابستان بیشتر است. بار‌ها از طریق سازمان آب پیگیر این مشکل شده ایم، اما پاسخگو نیستند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار