مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌ها در عصر حکمرانی نوین در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی میدان‌دار هستند.

عباس محمدیانی مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین بزرگداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار در روستای «صدخرو» شهرستان داورزن، گفت: امروز ایران اسلامی خود یک رسانه است و تمام دنیا منتظرند تا ببینند ایران چه می‌کند.

او افزود: منابر دهه ۶۰ دیگر جوابگوی نسل «زد» نیست و برای ارتباط با آنان امروز باید رسانه داشته و زبان روز را بلد بود.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسل زد را نسل گریز از مرکز خواند و گفت: در این شرایط ضروری است که رویکرد‌ها عوض شود.

محمدیانی خطاب به خبرنگاران حاضر در این مراسم بیان کرد: نگاهتان باید در تراز انقلاب و آرمان‌های انقلاب باشد، بدون شک خبرنگار فرصت‌طلب، خبرنگاری در تراز انقلاب اسلامی نیست و خبرنگاری نیز که در انحصار سیاسی باشد از شاخص‌های خبرنگاری، که اخلاق‌نگاری است، فاصله گرفته است.

او وحی را بزرگترین رسانه بشریت دانست و تصریح کرد: منفعت‌های گروهی را باید فدای ملت کرد، زیرا قهرمان‌های اصلی این کشور نه جریان‌ها و احزاب که مردمند.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: دنیای امروز، دنیای هوش مصنوعی است، اما هنوز مسئولان ما اندر خم کاغذ گرفتارند. ما در دنیای دیجیتال به سر می‌بریم و باید از نمایندگان مجلس بخواهید که برنامه آنها در خصوص هوش مصنوعی چیست.

محمدیانی اظهار کرد: نماینده مجلس با شعار فرهنگی رای آورده است ولی متاسفانه هنوز کمیسیون فرهنگی مجلس تشکیل نشده است.

برچسب ها: روز خبرنگار ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.