معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مطالبه گری در استان با کمک خبرنگاران نهادینه شده است.

رضا شریفی در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان برگزار شد، بیان کرد: خبرنگاران در نهادینه شدن مطالبه گری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» در مدل مدیریتی استان کمک بسیاری کردند.

وی ادامه داد: شیعه و سنی، فارس، بلوچ و سیستانی ثابت کرده‌اند که می‌توانند با هم، به خوبی سیستان و بلوچستان را مدیریت کنند.

شریفی اضافه کرد: با بهره گیری از ظرفیت‌های بی نظیر و نیروی انسانی موجود در استان که شاید در دوره‌های گذشته مغفول مانده بود، امروز بکارگیری ظرفیت نیروی انسانی، به منصه ظهور رسیده است.

وی اظهار کرد: بزرگترین دستاورد ما طی سه سال اخیر در سیستان و بلوچستان، انسجام اسلامی بود، به طوری که توانستیم وحدت را به معنای واقعی کلمه به همگان نشان دهیم.

این مقام مسئول گفت: سیستان و بلوچستان را باید با کمک هم بسازیم، در این مسیر، همه سلایق باید مشارکت داشته و نقش آفرین باشند.

وی خاطر نشان کرد: دولت جدید، با بهره گیری از مدیران جدید در جایگاه ملی و استانی، ادامه دهنده اجرای سند جامع و نقشه راه توسعه سیستان و بلوچستان را که به کمک اصحاب رسانه، بزرگان، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم و مسئولان، کامل و مصوب شده، باشد و نباید اجازه کار سلیقه‌ای در استان را به کسی بدهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار