سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از ملاقات با ریاست جمهوری، پیرو مشکلات و مسائل حوزه‌های مختلف استان خبر داد.

بهنام سعیدی سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گزارشی از سومین نشست مجمع نمایندگان در دوره دوازدهم ارائه کرد.

وی ابتدا با گرامیداشت یاد شهید صارمی و دیگر شهدای قافله خبر، و با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان کرمان اظهار داشت: روز خبرنگار فرصتی برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌هایی که در راه تبیین و روشنگری تلاش می‌کنند و عملکردشان تجسم امانتداری و مسئولیت شناسی است.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش افزود: سومین نشست مجمع نمایندگان استان علی رغم موقعیت خاص زمانی و ضرورت حضور همه در جلسات، کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس، با حضور اکثریت قریب به اتفاق اعضا برگزار شد. 

سعیدی تصریح کرد: در این نشست ابتدا بر ضرورت وحدت و همدلی نمایندگان تصریح شد و تبعات این همراهی در انجام وظایف و تحقق برنامه‌ها مورد تاکید قرار گرفت. 

وی بیان داشت: در این زمینه از نمایندگان خواسته شد به نحو مقتضی و متناسب با مسئولیت شان در کمیسیون‌های مجلس، با نمایندگان استان در حوزه‌های دیگر همراهی لازم را داشته باشند.

سعیدی گفت: در این جلسه همچنین تصمیم گرفته شد نشستی با استاندار کرمان داشته باشیم و در رابطه با ظرفیت‌های استان و چگونگی بهره وری بهتر تبادل نظر کنیم.

وی افزود: علاوه برآن قرار شد در ملاقات با ریاست جمهوری، مشکلات و مسائل حوزه‌های مختلف استان به وی منتقل شود.

در نشست بعدی مجمع، روند عضویت نمایندگان در شورا‌های تخصصی استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار