دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پیامی برای تبریک روز خبرنگار درعین حال بر بازسازی انقلابی ساختار رسانه‌ای کشور تاکید کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی متن پیام عبدالحسین خسروپناه به این شرح است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم 
اهالی محترم فرهیخته و سخت‌کوش رسانه
سلام‌علیکم

روز فرخنده ۱۷ مرداد که آمیخته با عطر شهادت خبرنگار عزیز کشورمان شهید صارمی است فرصتی است برای نکوداشت و پاسداشت شما عزیزان که در کارزار بزرگ رسانه و جنگ روایت‌ها با صداقت و سخت‌کوشی برای رشد و اعتلای فرهنگ کشور تلاش بی‌شائبه دارید و صمیمانه از شما عزیزان که با وجود محدودیت‌ها و مشکلات متعدد، در آگاهی‌بخشی از ارزش‌های کشور به مردم ایران و جهان تلاش بی‌وقفه دارید تشکر و قدردانی می‌کنم.

در جنگ ترکیبی پیش‌روی کشور عزیزمان، رسانه حرف اول را می‌زند و تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای دشمنان برای ناامید کردن مردم کشور و سرپوش گذاشتن بر دستاورد‌های انقلاب اسلامی عزم خود را جزم کرده که ساختار رسانه‌ای کشور در این کارزار صعب و پر چالش مأموریتی بسی سنگین بر دوش خود دارد.

آنچه امروز باید همچنان مورد توجه سیاستگذاران کشور باشد بازسازی انقلابی ساختار رسانه‌ای کشور در راستای حکمرانی ولایی که مطالبه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، است. در همین زمینه ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی میز‌های مرتبط خود را تشکیل داده و از همه شما فرهیختگان عزیز دعوت می‌کنم که همکاران ما را در این اقدام مهم یاری رسانید.

امروز آزادی‌خواهان جهان از بستر رسانه متوجه جنایات متعدد قدرت‌های مستکبر در کشتار انسان‌ها و ظلم و ستم‌های آنها با مردم مظلوم به‌ویژه در غزّه شده‌اند و در جای جای جهان شاهد اعتراضات مردمی نسبت به جنایت‌های ضد بشری رژیم تروریست صهیونیست هستیم و کنشگران رسانه‌ای کشورمان باید در این بیداری انسان‌ها و بسط معنویت و اخلاق در جهان؛ وظیفه سنگین آگاهی‌بخشی را با تلاش روزافزون انجام دهند.

در پایان ضمن سپاس و قدردانی از شما فرهیختگان تلاش‌گر و آرزوی توفیق و سلامتی برای شما عزیزان، آمادگی خود را برای تدوین و تصویب سیاست‌های مرتبط با حوزه رسانه و رفع نیاز‌های پیش‌روی این حوزه در عرصه حکمرانی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام می‌کنم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار