مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین چالش‌های صنعت آب در استان برطرف می‌شود.

علی حیدری اناری گفت: این تفاهم‌نامه با هدف دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای، پژوهشی و آموزشی در موضوعات مرتبط با صنعت آب و ارتقای خدمات علمی برای ارتقای اثربخشی نخبگان انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: توسعه خدمات فناورانه، پژوهشی، تحقیقاتی، مطالعاتی و اجرایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بنیاد و شرکت از اهداف دیگری است که در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه به آنها پرداخت خواهد شد.
به گفته او، کمک به تحقق اهداف عالیه بنیاد و شرکت از طریق همکاری‌های اثربخش، استفاده مطلوب از توانایی‌ها و امکانات علمی، فرهنگی، تخصصی، آزمایشگاهی و فضای فیزیکی طرفین و همکاری در راستای توانمندسازی مستعدان و نخبگان و ارتقای اثربخشی نخبگان و سرآمدان در جامعه از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه می‌باشد.
حیدری بیان کرد: کمک به تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در قالب کمیته‌های تخصصی، کمک به توسعه مشارکت‌های مردمی در بخش آب و همچنین کمک به ارائه و تقویت اولویت‌های پژوهشی و فناورانه در بخش آب از مواردی است که در راستای این تفاهم‌نامه دنبال خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: طبق این تفاهم‌نامه با استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان استان، صاحبان ایده و مخترعان در زمینه صنایع آب معرفی و نسبت به حل چالش‌های پیشروی صنعت آب برنامه‌ریزی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.