مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: با توجه به مشکلات فعلی، پیشنهاد دادیم تا دیدار‌های ما در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: در ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. با توجه به محدودیت‌های موجود و مسائلی که رخ داده امکان تصمیم گیری برای ما سلب شده و یک بازی بیرون از خانه داریم که پیشنهاد دادیم بازی‌های استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود. آخرین اطلاعاتی که به ما داده شد، این بود که فقط بازی‌های بزرگ و دیدار‌های تیم ملی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. استادیوم دوم ما هم تختی است.

او ادامه داد: امیدواریم تک بازی ما در استادیوم امام رضا (ع) برگزار شود تا از هفته چهارم مشکلی نداشته باشیم.

او بیان کرد: ما چه چیزی را پنهان کردیم؟ از روز اول گفتیم با دو بازیکن بوسنیایی قرارداد بستیم. در روز علاوه بر پیج ها که اخبار فیک منتشر می کنند برخی رسانه ها هم همین طور اخبار کذب منتشر می کنند.ما در قبال هوادار خاضع هستیم اما از رسانه ها خواهش می کنیم تا خبری مطمئن نشدند خبری نزدند. در مورد همین بازیکن خارجی کاکوتا و اندونگ کلی اخبار کذب منتشر شد.

سمیعی با اشاره به وضعیت کوین یامگا گفت: یامگا مشکل بینایی دارد و قرار شد آخرین تست‌ها گرفته شود و اگر همچنان یک چشمش آسیب دیده باشد، تا نیم‌فصل از لیست خارج می‌شود، ولی تمام مفاد قرارداد او کامل اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر ورزشگاه آزادی به بازی‌های لیگ نخبگان آسیا نرسد، چه برنامه‌ای خواهند داشت، خاطر نشان کرد: الان قول دادند که می‌رسد. مسابقات اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود و اگر نرسد استادیوم‌های دیگر را که مورد تایید هستند، معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عدم تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند یادآور شد: مرادمند از بازیکنان خوش‌اخلاق استقلال است و باشگاه علاقه‌مند به تمدید قرارداد این بازیکن بود، اما یک ابهامی در تمدید قرارداد یک ساله این بازیکن که سال گذشته صورت گرفته بود، وجود داشت و باید بررسی کنیم آیا این الحاقیه کفایت می‌کند یا خیر. قرار است جلسه با او و مدیربرنامه‌هایش برگزار کنیم.

سمیعی در مورد اینکه امروز در کنار رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نشسته بود و آیا مشکلات‌شان حل شده است یا نه، گفت: ما دنبال تنش در فوتبال نیستیم و دنبال احترام به یکدیگر هستیم.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار