پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در پیامی‌به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در پیامی‌به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از اهالی رسانه و فعالان عرصه خبر است. این روز یادآور جهاد مخلصانه و مومنانه خبرنگاران حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، طلایه دار راهیان سرزمین آگاهی هستند. آنانی که در راه حقیقت و رسالت سترگ آگاهی بخشی گام برداشته اند و جان خویش را در این راه بر سر دست گرفته اند. شهادت بیش از ۱۶۵ خبرنگار در جریان جنگ غزه گواه این جانفشانی در راه خبر رسانی صحیح و شکستن هیمنه دروغ سازان رسانه‌ای استکبار و صهیونیسم است که هزاران سلام و صلوات بر ارواح آزاده آنها باد. خبرنگاران مومن و متعهد صداوسیما پیشران دوران تحول در رسانه ملی شده اند و پرچم دار موفق دو شعار اساسی هویت محوری و عدالت گستری محسوب می‌شوند. رحمت و رضوان الهی نصیب شهید خستگی ناپذیر عرصه خدمت، آیت الله رییسی عزیز باد که سال گذشته با حضوری گرم و صمیمی و به یاد ماندنی در جمع خبرنگاران رسانه ملی از این پویایی تجلیل کرد. خبرنگاران و خاصه همکاران عزیزم در رسانه ملی که ردای پرمسئولیت خبرنگاری بر تن کرده اند در ماه‌های اخیر بویژه روز‌های پرفشار کاری را گذرانده اند و حوادث مختلف و بدیعی را پشت سر گذاشته اند. همکاران خبرنگارم در رسانه ملی علاوه بر پوشش رخداد‌ها با محور قراردادن اسناد بالادستی در پی تحقق آنها بوده اند و در تلاشند در رخداد‌های مختلف همواره دست برتر را داشته باشند.

روز خبرنگار بر تمامی خبرنگاران حق‌طلب و حقیقت‌جو مبارک باد.

پیمان جبلی
رئیس سازمان صدا و سیما

گفتنی است که پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما خود سال‌ها خبرنگار حوزه‌های مختلف سیاسی بوده و مسئولیت‌های مختلفی در عرصه‌های داخلی و خارجی در رسانه ملی برعهده داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
Japan
منصور
۱۴:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
روز شما هم مبارک
Japan
منصور
۱۴:۳۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
من پول رفتن تا قرچک هم ندارم / چه برسه به ژاپن