مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح نمایشگاه کتاب دومین کنگره شهدای استان با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی محصولات خبر داد.

 سید جواد هاشمی‌مهر، در آئین افتتاحیه نمایشگاه کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ترور شهید هنیه، گفت: خونخواهی قطعی است و انتقام شهید هنیه و شهدای غزه از اسرائیل غاصب گرفته خواهد شد.
 
وی افزود: سال ۱۴۰۳ سال بسیار سختی بود و حوادث تلخ و شیرینی را شاهد بودیم، حادثه سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور عزیزمان، برای ما جرقه حادثه تلخ را در سال جدید زد این در حالی بود که استان ما در حال آماده‌سازی رویدادهای متعدد فرهنگی و از جمله اجلاسیه و کنگره شهدا بود.
 
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاسیه‌های شهدا در شهرستان‌های مختلف به خوبی برگزار شد و استقبال مردم بسیار خوب بود.
 
 امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مسئولیت برگزاری نمایشگاه دومین کنگره ملی شهدای استان برعهده سپاه ناحیه بویراحمد بود که صمیمانه از این عزیزان تشکر می‌کنم، زیرساخت این برنامه سنگین و مهم توسط سپاه ناحیه بویراحمد فراهم شد.
 
وی افزود: امسال این تصمیم گرفته شد که نمایشگاه کتاب استان را ذیل نمایشگاه کنگره شهدای استان و ذیل برنامه‌های کنگره شهدا برگزار کنیم.
 
درخشان تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از سه‌هزار عنوان کتاب و محصولات فرهنگی و بیش از ۴۰ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف موجود است، وجه تمایز نمایشگاه این است که شاهد غرفه‌ها و برنامه‌های ترکیبی در این مجموعه هستیم، این نمایشگاه تا اجلاسیه پایانی برپا خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: در خیمه هنر شاهد ترکیبی از برنامه‌های فرهنگی، سرود، نمایش، نماهنگ، تئاتر خیابانی، هنرهای تجسمی هستیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه کتاب به مدت یک ماه و تا ساعت ۲۴:۰۰ هرشب برپا است و تخفیف‌های ۱۰ تا ۴۰ درصدی شامل کتاب‌ها شده‌است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.