مدیر کانون‌های خدمت رضوی فارس یکی از اقدامات شاخص این کانون‌ها را آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد عنوان کرد و گفت: استان فارس با آزادی ۳۲۰ زندانی جرایم غیر عمد در صدر استان‌های کشور قرار دارد.

جابر مهدیار در سفر به شهرستان کازرون و دیدار با مسئولان این شهرستان گفت: آزادی زندانیان بدهکار یکی از کارکرد‌های اصلی دفتر آستان قدس در استان فارس است.

او تأکید کرد: خادمیاران رضوی همه توان خود را برای حمایت از خانواده زندانیان و آزادی زندانیان بدهکار و جرایم غیر عمد به‌کار می‌بندند تا خانواده‌ای بی سرپرست نباشد و آسیب نبیند.

مهدیار ادامه داد: آزادی این زندانیان از پرسودترین معامله با خداست. خداوند بار‌ها از مردم خواسته است تا گره از مشکلات گرفتاران باز کنند و زندانیان جرایم غیرعمد از افراد گرفتار هستند و ایجاد گشایش در زندگی این افراد نیز ثواب و اجر اخروی دارد و زمینه رضایت خانواده‌ها را نیز فراهم می‌کند.

مسئول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در فارس اظهار کرد: خادمیاران آستان قدس رضوی در استان فارس بار‌ها در این کار خیر مشارکت داشته‌اند و حتی آبروی خود را خرج و مصروف رضایت گرفتن یا جمع‌آوری وجوه و یا بخشش طلب بستانکاران این زندانیان کرده‌اند.

او در بخش دیگری از سخنانش، به شهادت شهید راه قدس اسماعیل هنیه اشاره کرد و افزود: زمانی شهادت با مسموم کردن بود و زمانی دیگر با شمشیر و خنجر و اسلحه و در حال حاضر تفنگ و موشک به میدان آمده است. شهادت رهبر جنبش حماس هم این‌گونه رقم خورد که در ام‌القری اسلام و در کشور ایران اسلامی با موشک خونش به زمین بریزد و یک رهبر شیعه اسلامی بر پیکرش نماز بخواند و این‌گونه با شکوه تشییع شود و چقدر زیبا به خاک سپرده شود و با خونش باعث بیداری ملت‌ها و در ضمن ایجاد وحدت شیعه و اهل سنت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون هم در این دیدار خواستار توجه به فرهنگ معنوی و همچنین ترویج فرهنگ انس با اهل بیت (ع) در شهر‌ها و مناطق مختلف شد و گفت: ترویج فرهنگ رضوی نیاز امروز جامعه ماست و خادمیاران رضوی در قالب کانون‌های خدمت اکنون این مهم را بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار